۱۸ مرداد ۱۳۹۷

این تلویزیون OLED ال‌جی لوله می‌شود!

با اولین نمایشگر 65 اینچ OLED در دنیا که لوله می‌شود آشنا شوید. از این به بعد تلویزیون خود را راحت و سبک با خودتان هر جایی ببرید!

شرکت ال‌جی دیسپلی، از شرکت‌های زیر مجموعه گروه ال‌جی که در زمینه تولید انواع نمایشگر تخصص دارد، نمایشگر OLED را در جنبه‌های مختلفی از زندگی مردم وارد کرده است تا نه تنها بر کیفیت تصویر این نمایشگر تأکید کند بلکه گستره وسیعی از کاربردها و طراحی را به مشتریان نشان دهد تا مردم بتوانند خودشان مستقیماً ارزش OLED را تجربه کنند. جدیدترین پیشرفت‌های این شرکت در فناوری IPS نیز در نمایشگاه CES 2018 عرضه شد تا تأکیدی بر پیشگامی نمایشگرهای LCD در صنعت باشد. تمام فناوری‌های مبتکرانه تحت شعار “Display Your Lifestyle” به معنای “سبک زندگی‌ات را نمایش بده” در معرض نمایش گذاشته شدند.

7139870329491000_31-e1516075505292

در نمایشگاه CES 2018، شرکت ال‌جی دیسپلی (LG Display) از اولین نمایشگر ۶۵ اینچ UHD rollable OLED دنیا با قابلیت لول شدن پرده برداری کرد تا مثل همیشه پیشگامی جهانی خود را در صنعت تولید نمایشگر در معرض دیدگان گذارد. پیشرفت‌های جدید در فناوری صدای Crystal Sound OLED برای ارائه کریستالی و شفاف OLED نیز که باعث می‌شود صدا مستقیماً از روی پنل منتشر شود به نمایش در آمدند.

005-lg-display-65-inch-rollable-oled-tv

نمایشگر ۶۵ اینچ لول‌شونده UHD OLED پیشرفت‌های فناوری منحصربه‌فرد نمایشگرهای OLED و پتانسیل نامحدود آنها را نشان می‌دهد. زمانی که به این نمایشگر نیاز نداریم می‌توانیم آن را لول کنیم و ابعاد کوچک این نمایشگر لول‌شده می‌تواند به معنی حمل ساده‌تر و نگهداری راحت‌تر از آن باشد. در نتیجه، استفاده بهتری می‌توان از فضا کرد؛ چیزی که تا کنون وجود نداشته است.

180108104753-lg-display-rollable-780x439

نمایشگر ۶۵ اینچ لول‌شونده با این قابلیت حمل که همتایی ندارد به کاربران امکان می‌دهد تا از محتوا با روشنایی و وضوح بالا در هر زمان و هر مکان لذت ببرند. شرکت ال‌جی دیسپلی با ابتکارات جدید خود در زمینه نمایشگرهای لول‌شونده به پیشگامی در صنعت با ایجاد فرصت‌ها و بازارهای جدید ادامه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید