۲۰ مرداد ۱۳۹۷

برای استفاده از گوشی‌ Q6 ال‌جی فقط یک دست کافیست!

با ویژگی One Hand Operation این گوشی می‌توان به راحتی و با یک دست، از تمام فضای صفحه نمایش که در ابعادی کوچکتر و قابل دسترس ارائه می‌شود استفاده کرد.

شاید بتوان گفت مهم‌ترین نیاز کاربران گوشی‌های همراه در این چند سال گذشته صفحه‌نمایش بزرگ بود تا به وسیله آن بتوانند به راحتی از محتواهای چندرسانه‌ای خود مثل فیلم‌های با کیفیت و عکس‌های رنگارنگ لذت برده و البته راحت‌تر شبکه‌های اجتماعی خود را مدیریت کنند.

این امر باعث شد گوشی‌هایی با سایز بزرگ‌تر از ۶ اینچ با لقب فبلت به بازار وارد شوند. مدل‌هایی که نه می‌شد آنها راحت در دست گرفت و نه ویژگی‌های تبلت‌ها را داشتند. از این گوشی‌ها استقبال چندانی نشد و البته نیاز کاربران همچنان سرجای خود باقی ماند.

تا اینکه سال گذشته شاهد یک اتفاق بسیار هیجان‌انگیز بودیم: تمرکز بر نمایشگر و کم کردن حاشیه.

بنابراین، اندازه بزرگ صفحه‌نمایش باعث عرضه قابلیت‌های بسیار متنوع و کاربردی روی گوشی‌های نسل جدید شد. مثلا گوشی ال‌جی G6 برای اولین بار نسبت تصویر ۱۸:۹ را روی نمایشگر نوآورانه FullVision معرفی کرد و انجام دادن چند کار همزمان را مثل آب خوردن کرد. طیف وسیعی از مشتریان از این قابلیت فوق‌العاده گوشی ال‌جی استقبال کردند. ولی درصدی از افراد مسئله قیمت این گوشی برایشان مهم بود. با اینکه گوشی G6 نسبت به دیگر پرچم‌داران با قیمت مناسب‌تری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد ولی باز هم کسانی هستند که توانایی خرید آن را نداشته و یا ترجیح می‌دهند پول کمتری برای گوشی پرداخت کنند.

M700A-Black-32GB_One-hand-operation_160817_D_V1-e1507784568518

ال‌جی Q6 اولین مدل از سری جدید Q ال‌جی است و برای جوانان نسل جدید طراحی شده است. کسانی که می‌خواهند یک گوشی همراه مجهز به فناوری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار ال‌جی و با قیمت اقتصادی در دست بگیرند. ال‌جی Q6 همان DNA ال‌جی G6 را دارد. ال‌جی با نمایشگر FullVision نمایشگر بزرگی را در اختیار مشتریان می‌گذارد که به راحتی می‌توانند با یک دست یا آن کار کنند؛ یعنی راه‌حلی مناسب برای بزرگترین چالشی که در دهه اخیر طراحی گوشی‌های هوشمند با آن مواجه شده‌اند.

ال‌جی Q6 با این طراحی کمینه‌گرا و شیک عالی به نظر می‌رسد. این محصول هیچ برآمدگی ناخوشایندی در بخش دوربین ندارد و ظاهرش یکدست و صاف است. انحنای جذاب با گوشه‌های گرد بدنه با گوشه‌های نمایشگر مطابقت دارد. ال‌جی Q6 قاب شیک فلزی دارد اما هم سبک است و هم در برابر استفاده روزانه بسیار مقاوم و مستحکم‌تر.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید