۰۸ مرداد ۱۳۹۷

بهترین ابتکار ال‌جی در بخش تلویزیون: تلویزیون کاغذدیواری OLED SIGNATURE W7

تلویزیون مبتکرانه، مدرن و پیشگام ۷۷ اینچ LG SIGNATURE W7 در کلاس OLED که به تلویزیون کاغذدیواری شهرت دارد واقعاً به باریکی کاغذ است.

این تلویزیون توسط انجمن فناوری مشتری (CTA) عنوان “بهترین ابتکار” در بخش بسیار رقابتی محصولات تصویری (Video Displays)  را کسب کرده است.

نشان برجسته عنوان بهترین ابتکار CES که بالاترین افتخار صنعت در بخش محصولات تصویری است برای دومین سال متوالی به تلویزیون LG SIGNATURE OLED  تعلق گرفت.

img_3623

با طراحی مبتکرانه سری W7 برای تأکید بر زیبایی صفحه، بدنه فوق باریک و تیغ‌مانند W7 حس غوطه‌ور شدن در تصویر و معلق بودن در هوا را ایجاد می‌کند.

پنل OLED در مدل ۶۵ اینچ فقط ۲٫۵۷ میلی‌متر ضخامت دارد و می‌تواند با استفاده از قلاب مغناطیسی روی دیوار بچسبد و فاصله بین دیوار و تلویزیون را به صفر برساند. حس غوطه‌ور شدن با بلندگوهای پرقدرتی که صدای بی‌رقیب Dolby Atmos دارد کامل می‌شود. طراحی سری W7 توهم خیره شدن به پنجره را در بیننده القا می‌کند نه تماشای تلویزیون.

7b429ecd-cdae-41a3-84fb-45eda0347be5

این تلویزیون جزو اولین تلویزیون‌های دنیاست که برای ارائه بهترین محتوا، تصویر بی‌همتا و صدای شاهکار به فناوری Dolby Atmos مجهز هستند و یک مرکز قدرتمند سرگرمی پدید می‌آورند.

دو فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos راهکاری جامع و فراگیری هستند که توسط تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان حرفه‌ای محتوا در سراسر دنیا حمایت می‌شوند. بیش از ۸۰ عنوان استودیو با Dolby Vision و بیش از ۱۰۰ عنوان با Dolby Atmos سازگاری دارند و ۲۵ تای دیگر با هر دوی این فرمت‌ها سازگارند.

سری W7 و تمام تلویزیون‌های OLED ال‌جی از فناوری Active HDR برای نمایش نسل جدید محتوای HDR برخوردارند که برای به تصویر کشیدن صحنه‌های روشن‌تر و جزییات بیشتر در سایه طراحی شده است. فناوری Active HDR به تلویزیون‌های HDR امکان می‌دهد تا تصویر فریم به فریم پردازش شود و اطلاعات پویا در زمان نیاز وارد شود. این فناوری حتی بهترین تصویر را در زمانی خواهی داشت که محتوای HDR اصلی ثابت و پایدار باشد یا اصلاً هیچ اََبَراطلاعاتی وجود نداشته باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید