۱۵ مرداد ۱۳۹۷

تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی در سال ۲۰۱۸ هوش مصنوعی دارند

تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی در سال ۲۰۱۸ با پردازنده آلفا ۷ (α۷) نیرو می‌گیرند؛ یعنی همان پردازنده قدرتمندی که در سری B8 وجود دارد.

این تلویزیون‌ها با ترکیب فناوری نانوسل (Nano Cell) و نوردهی پشت FALD پیشرفته‌ترین قادر خواهند بود کیفیت تصویر LCD با عمیق‌ترین سیاهی، پردازش تصویر پیشرفته، بهبود جزییات سایه‌ها و رنگ‌های دقیق از گسترده‌ترین زوایای دید را امکان‌پذیر کنند. تلویزیون‌های جدید از صدای دالبی اتمس برای به کمال رساندن تجربه مشاهده و غوطه‌ور شدن در تصویر پشتیبانی می‌کنند.

SIGNATURE_G8_2010x1334

تلویزیون‌های ال‌جی با تجهیز شدن به هوش مصنوعی می‌توانند مستقیماً با کنترل از راه دور صحبت کنند تا از امکانات فوق‌العاده راحت پیشرفته‌ترین فناوری دستیار صوتی لذت ببرند. این سطح از آسایش با کنترل هوشمند صوتی و اتصال به لطف بهره‌گیری از فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) بر پایه پلت‌فرم یادگیری عمیق (Deep ThinQ) عملی شده است. تلویزیون‌های ThinQ ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی از سرویس‌های راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG) برای ارائه اطلاعات فوری و پیدا کردن کانال‌هایی که محتوای دلخواه شما را دارند نیز پشتیبانی می‌کنند.

ThinQ_Turn-on-Jazz-hits

تلویزیون‌های ThinQ ال‌جی با مجموعه محصولات هوشمند ال‌جی به خوبی در تعامل است و به عنوان مرکز فرماندهی خانه هوشمند برای دسترسی به دیگر محصولات هوشمند خانه به کار می‌رود؛ لوازمی مثل جاروهای روباتیک، دستگاه تهویه مطبوع یا تصفیه هوا، لامپ‌های هوشمند، بلندگوهای هوشمند و بسیاری دیگر از دستگاه‌هایی که از طریق وای-فای یا بلوتوث به تلویزیون متصل هستند.

OLED-B8_AI-2

تلویزیون‌های SUPER UHD و OLED ال‌جی محصول سال ۲۰۱۸ از فناوری HDR سینمایی (Cinema HDR) برخوردارند. بنابراین، تمامی این مدل‌‌ها سینمای واقعی را با HDR پیشرفته تکنی‌کالر (Technicolor) به خانه شما خواهند آورد. این فناوری بر پایه میراث همیشگی ال‌جی در پشتیبانی از فرمت‌های HDR اصلی از دالبی ویژن گرفته تا HDR10 و HLG ایجاد شده‌ است.

تلویزیون‌های برتر OLED و SUPER UHD ال‌جی در سال ۲۰۱۸ پیشرفته‌ترین فناوری‌های تلویزیون را به نمایش می‌گذارند. ال‌جی همچنان در صنعت جهانی نمایشگر پیشتاز است و بهترین تجربه مشاهده ممکن را با فناوری‌هایی نظیر هوش مصنوعی ThinQ و پردازنده‌های پیشرفته و برتر صنعت برای مشتریان فراهم می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید