۰۳ مرداد ۱۳۹۷

تلویزیون ال‌جی OLED C8 با هوش مصنوعی ThinQ و پردازنده پیشرفته آلفا 9 نیرو می‌گیرد

تلویزیون ال‌جی OLED C8 از جمله تلویزیون‌های جدید 2018 ال‌جی به شمار می‌رود که مجهز به فناوری هوش مصنوعی ThinQ و پردازنده پیشرفته آلفا (α) است.

ال‌جی با این محصول خود در مسیر خود برای صدرنشینی در بازار جهانی تلویزیون‌های پیشرفته و ممتاز پیشگام خواهد بود. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد بازار تلویزیون‌های OLED از فروش 1.6 میلیون دستگاه در سال 2017 به 2.5 میلیون دستگاه در سال جاری برسد. ال‌جی  OLED C8 با طراحی صفحه نمایش سینمایی در ابعاد 55، 65 و 77 اینچ در بازار جهان عرضه خواهد شد.

پردازنده هوشمند آلفا 9 (α9) به تلویزیون‌های OLED سری C8 قدرت می‌دهد. با کمک این فناوری، مشتریان می‌توانند تصاویر را با رنگ‌های دقیق‌تر از هر زاویه دید تماشا کنند و از مشکی مطلقی که نشان اختصاصی تلویزیون‌های OLED ال‌جی است لذت ببرند. این تلویزیون‌ امسال ال‌جی با بهره‌گیری از صدای دالبی اتمُس (Dolby Atmos) و کیفیت تصویر برتر تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده‌ای را برای مشتریان میسر می‌کنند.

img_F4_D

تلویزیون‌ OLED C8 ال‌جی از صدای دالبی اتمس برای به کمال رساندن تجربه مشاهده و غوطه‌ور شدن در تصویر پشتیبانی می‌کنند. این محصول با تجهیز شدن به هوش مصنوعی می‌توانند مستقیماً با کنترل از راه دور صحبت کنند تا از امکانات فوق‌العاده راحت پیشرفته‌ترین فناوری دستیار صوتی لذت ببرند.

01_AS_ThinQ_AI_desktop

این سطح از آسایش با کنترل هوشمند صوتی و اتصال به لطف بهره‌گیری از فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) بر پایه پلت‌فرم یادگیری عمیق (Deep ThinQ) عملی شده است. تلویزیون‌های ThinQ ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی از سرویس‌های راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG) برای ارائه اطلاعات فوری و پیدا کردن کانال‌هایی که محتوای دلخواه شما را دارند نیز پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون‌ OLED C8 ال‌جی مجهز به فناوری ThinQ با مجموعه محصولات هوشمند ال‌جی به خوبی در تعامل است و به عنوان مرکز فرماندهی خانه هوشمند برای دسترسی به دیگر محصولات هوشمند خانه به کار می‌رود؛ لوازمی مثل جاروهای روباتیک، دستگاه تهویه مطبوع یا تصفیه هوا، لامپ‌های هوشمند، بلندگوهای هوشمند و بسیاری دیگر از دستگاه‌هایی که از طریق وای-فای یا بلوتوث به تلویزیون متصل هستند.

Feature_D07

پردازنده جدید و هوشمند آلفا 9 تصاویری زنده و واقعی با رنگ‌های غنی، وضوح و عمق باورنکردنی برای واقع‌گرایی بیشتر ارائه می‌دهند. فناوری اصلی این پردازنده اجرای فرایند چهارمرحله‌ای در کاهش نویز تصویر است که دو برابر قدرت بیشتری نسبت به تکنیک‌های متداول دارد. این الگوریتم به کاربران امکان کنترل بیشتر را برای بالا بردن وضوح تصاویری که تحت تأثیر جلوه‌های مصنوعی دچار اعوجاج می‌شوند می‌دهد تا تصویر واضح‌تر و شفاف‌تر باشد.

پردازنده آلفا 9 عملکرد رنگ‌ها را با قابلیت نقشه‌برداری پیشرفته‌ای بهبود می‌بخشد تا رنگ‌ها را شبیه آنچه در حالت طبیعی هستند نشان ‌دهد. این پردازنده برای پشتیبانی از سرعت فریم بالا (HFR) در تولید حرکات روان‌تر و واضح‌تری که با سرعت 120 فریم در ثانیه به نمایش در می‌آیند طراحی شده است. تلویزیون‌های OLED ال‌جی 2018 با این فناوری می‌توانند هر محتوایی را با بیشترین کیفیت و تجربه مشاهده واقعاً استثنایی و تماشایی به نمایش گذارند.

نهایت تجربه HDR سینمایی

تلویزیون‌های OLED C8 ال‌جی محصول سال 2018 از فناوری HDR سینمایی (Cinema HDR) برخوردارند. بنابراین، تمامی این مدل‌‌ها سینمای واقعی را با HDR پیشرفته تکنی‌کالر (Technicolor) به خانه شما خواهند آورد. این فناوری بر پایه میراث همیشگی ال‌جی در پشتیبانی از فرمت‌های HDR اصلی از دالبی ویژن گرفته تا HDR10 و HLG ایجاد شده‌ است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید