۱۳ مرداد ۱۳۹۷

روشن‌ترین و بزرگ‌ترین تصویر را در پروژکتور لیزری LG ProBeam تماشا کنید

پروژکتور ال‌جی ProBeam با قدرت روشنایی زیاد ۲ هزار لومن برای تجربه مشاهده سینمای خانگی ایده‌آل است. پروژکتور LG ProBeam فراتر از نیازهای مشتریانی است که نه تنها به دنبال عملکرد عالی هستند بلکه تنوع در کارایی و بیرون رفتن از راحتی فضای اتاف نشیمن برای لذت بردت از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در هر زمان و مکان برایشان مهم است.

پروژکتور LG ProBeam با مدل HF80J مجهز به موتور لیزر پیشرفته است که ۲ هزار لومن روشنایی دارد و به بینندگان امکان می‌دهد از محتوای ویدئو در اتاق‌ روشن نیز لذت ببرند.

این محصول بدنه‌‌ای باریک و شیک دارد که به دلیل برخورداری از موتور لیزری مبتکرانه به شکل حرف I انگلیسی راحت‌تر حمل می‌شود. با استفاده از طراحی پایه جمع‌وجور، پروژکتور ProBeam ال‌جی با وزن ۲٫۱ کیلوگرمی‌اش سبک‌ترین پروژکتور لیزری Full HD در صنعت به شمار می‌رود که روشنایی ۲ هزار لومن دارد. علاوه بر این، ظاهر کلاسیک ProBeam به گونه‌ای است که آن را با هر دکور خانه‌ای درهم می‌آمیزد.

HF80J_2-1024x738

با قابلیت مبتکرانه Sound Sync Adjustment، پروژکتور ProBeam ال‌جی می‌تواند با هر مدستگاه صوتی بلوتوث مانند بلندگوی جانبی یا هدفون جفت شود. علاوه بر این، با ویژگی Wireless Mirroring می‌توان از مزایای Miracast بهره‌مند شد و محتوا را از دستگاه‌های هوشمند به صفحه بزرگ تابیده شده منعکس کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید