سیستم عیبیابی هوشمند یا Smart Diagnosis در ماشین لباسشویی TwinWash الجی
با قابلیت عیبیابی هوشمند (Smart Diagnosis) میتوانید با استفاده از گوشی و بدون نیاز به پشتیبانی فنی، مشکلات ماشین لباسشویی خود را رفع کنید.
تشخیص هوشمند یک قابلیت ساده است که به لوازم خانگی شما امکان میدهد به شما (و الجی) بگویند که چه مشکلی پیش آمده است و مهمتر از همه، چگونه آن را تعمیر کنید! و اگر قطعهای لازم شد، مطمئن خواهید بود که تعمیرات با سرعت هر چه بیشتر انجام خواهد شد و اطمینان حاصل خواهید کرد که همه اطلاعات مربوطه در مورد ماشین لباسشویی دقیق است و تعمیرکار قطعات لازم را در مراجعه همراه خودش دارد!
الجی میخواهد تجربه نامطلوبی که مشتریان با مشکلات لوازم خانگی داشتند را تا حد ممکن بیزحمت و دردسر کند. به همین علت، به تشخیص یا عیبیابی هوشمند روی آورده است. لوازم خانگی الجی با ده سال ضمانت موتور Direct Drive ماشین لباسشویی و کمپرسور خطی در یخچالفریزرها برای دوام طولانی ساخته شدهاند. الجی اطمینان دارد که همه از سالها شستوشو با محصولات الجی لذت خواهند برد. اما گاهی اوقات، کوچکترین چیزها، مانند لولههای بستهشده یا جورابی که گیر گرده، میتواند مشتریان را کمی عذاب دهد.
با استفاده از فناوری Smart Diagnosis یا همان سیستم عیبیابی هوشمند در ماشین لباسشویی و ظرفشویی الجی، دستگاه میتواند خودش حرف بزند و مشکلاتش را شخصاً مطرح کند. البته این کار بهواسطه برنامه کاربری گوشی هوشمند یا مرکز اطلاعات مشتری الجی انجام میشود. برای این منظور، برنامه کاربردی این محصول را روی موبایل نصب کنید، سپس با مرکز خدمات تماس بگیرید، گوشی را روی دستگاه بگذارید تا سیگنالهای لازمه ارسال و ایراد شناسایی شود.
به لطف وجود «سیستم عیبیابی هوشمند» نه تنها در هزینهها، بلکه در وقت شما نیز صرفهجویی میشود.
۴ نظر
سلام
متوجه نشدم این قابلیت نیاز به ارتباط با پشتیبان دارد یا اینکه بدون نیاز به پشتیبان میتوان عیب یابی کرد ؟
و اینکه لطف کنید برنامه مربوطه رو بزارید ممنون میشم
سلام هشدار بعد از اتمام قطع شده