۱۵ شهریور ۱۳۹۷

طعم شیرین فروش قوی برای تلویزیون‌های OLED ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس فروش بالای تلویزیون‌های OLED خود را تجربه می‌کند و از این فروش قوی لذت می‌برد.

فروش تلویزیون‌های OLED ال‌جی با دیودهای ساطع‌کننده نور ارگانیک روزبه‌روز بیشتر می‌شود و طبق پیش‌بینی‌ها، میزان فروش این تلویزیون‌ها نسبت به سال قبل دو برابر خواهد شد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی در بازار پیشگام هستند و تاکنون با استقبال چشمگیر مشتریان مواجه شده‌اند.

طبق آخرین گزارشات مرکز تحقیقات بازار IHS Markit، فروش کلی تلویزیون‌های OLED تا پایان امسال به 2.54 میلیون دستگاه می‌رسد؛ یعنی دو برابر سال گذشته و 58 میلیون دستگاه بیشتر از تلویزیون‌های QLED با فناوری نقاط کوانتومی در سال گذشته (و طبق پیش‌بینی‌ها 1.96 میلیون دستگاه بیشتر از QLED در سال جاری). برندهایی نظیر شارپ، هایسنس و در مجموع 15 برند تولیدکننده نیز وارد بازار OLED شده‌اند. پس، بنابراین فروش تلویزیون‌های OLED به قوت خود باقیست. این در حالیست در مقایسه با گروه OLED با 15 شرکت زیرمجموعه، فقط 5 شرکت در گروه QLED هستند که شرکت‌های سامسونگ و TCL از آن دسته‌اند.

e8ad9da6-1738-4f2e-89a7-d6ea8c3d2118

ال‌جی انتظار دارد بازار تلویزیون OLED رشد سریعی داشته باشد زیرا برندهای مطرح جهانی در صنعت تلویزیون به سرعت در حال ورود به بازار تلویزیون‌های OLED هستند. شرکت ال‌جی الکترونیکس نیز در این بازار طلایه‌دار پیشگام است و تا نیمه اول امسال، سهم 67 درصدی در این بازار روبه‌رشد دارد. به عبارت دیگر، ال‌جی می‌تواند بیش از شرکت‌های دیگر از رشد فروش تلویزیون‌های OLED بهره‌مند شود. انتظار می‌رود فروش تلویزیون‌های OLED ال‌جی امسال به 1.7 میلیون دستگاه برسد.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی عملکرد عالی خود را در آزمایشات به خوبی نشان داده‌اند. طی آزمایشات جدیدی که مجله استرالیایی Choice انجام داد، تلویزیون OLED ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ با کسب رتبه 86 بالاترین مقام را در بین رقبا از آن خود کرد. به گفته این مجله، تلویزیون OLED AI ThinQ ال‌جی از نظر کیفیت، عملکردهای هوشمند و رابط کاربری صدرنشین تلویزیون‌های دیگر این صنعت بوده و در امریکا، انگلستان، آلمان و فرانسه در ارزیابی عملکرد محصول برتر معرفی شده است. به لطف فروش قوی تلویزیون‌های OLED ال‌جی، حاشیه سود اجرایی تلویزیون‌های ال‌جی در نیمه اول امسال به 12.4 درصد رسیده است. این شرکت به آینده تلویزیون OLED بسیار خوش‌بین است زیرا انتظار می‌رود فروش تلویزیون‌های OLED تا سال 2022 به 9.35 میلیون دستگاه برسد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید