۲۰ شهریور ۱۳۹۷

ویژگی‌ تلویزیون‌های webOS جدید ال‌جی با هوش مصنوعی و دستیار گوگل

دستیار گوگل در تمامی تلویزیون‌های webOS جدید ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی در دسترس خواهد بود و امکانات متنوع و گسترده‌ای را در بسیاری از زبان‌ها ارائه می‌دهد.

با کمک این دستیار، کاربران می‌توانند وظایف روزانه خود را مدیریت کنند، به دنبال پاسخ بگردند یا لوازم خانگی هوشمندی که با این دستیار سازگاری دارند را کنترل نمایند. فقط کافیست کلید میکروفون را فشار داده و نگه دارند تا اطلاعات مورد نیاز خود را بپرسند؛ مثل پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، ساعت کار رستوران‌های نزدیک، جدیدترین نتایج مسابقات ورزشی. علاوه بر این، آنها می‌توانند نور منزل را بدون اختلال در تجربه مشاهده کم کنند. دستیار گوگل با کمک سرویس Google Photos لحظات دوست‌داشتنی کاربران خود را با عکس‌هایشان در تلویزیون ال‌جی به نمایش می‌گذارد.

LG-OLED-TV-Google-Translate

تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی با دستیار گوگل مرکز فرماندهی خانه هوشمند خواهند بود و به تعداد زیادی از دستگاه‌های دیگر مانند جاروبرقی روباتیک، وسایل گرمایشی، تهویه مطبوع هوا و چراغ‌های هوشمند در منزل دسترسی خواهند داشت.

دستیار گوگل با بیش از ۵ هزار دستگاه هوشمند از صدها برند پرطرفدار سازگاری داشته و کنترل بلندگوها و دیگر لوازم خانگی هوشمند را از طریق وای-فای یا بلوتوث راحت‌تر می‌کند. مشتریان بازارهای انگلیسی‌زبان مانند امریکا، انگلیس، استرالیا و کانادا می‌توانند دستگاه‌های Google Home خود را به تلویزیون هوش مصنوعی ال‌جی متصل و فرمان‌های صوتی خود را مستقیماً از بلندگوهای هوشمند ارسال کنند. این قابلیت برای مشتریان فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و کره جنوبی تا پایان سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. سازگاری با دستگاه‌های مجهز به سرویس آمازون الکسا که در حال حاضر در انگلستان و امریکا عرضه شده در کشورهای استرالیا و کانادا نیز توسعه خواهد یافت.

LG-TV-Google-Assistant-Consumer-01

تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی علاوه بر دستیار گوگل، به فناوری انحصاری یادگیری عمیق ال‌جی نیز مجهز خواهند شد و بینندگان می‌توانند با استفاده از زبان طبیعی به سرعت و به سادگی تنها با فرمان صوتی این تلویزیون‌ها را به دستگاه‌های جانبی متصل کنند یا اطلاعات یا محتوای خاص را جست‌وجو کنند. تغییر کانال تلویزیون، کم یا زیاد کردن صدا، خاموش کردن تلویزیون بعد از پایان برنامه تلویزیونی، یادآوری زمان پخش برنامه تلویزیونی دلخواه یا یافتن بهترین محتوا برای تماشا کردن، چه از طریق آنتن و چه از طریق سرویس‌های آنلاین پخش محتوا، تنها چند مورد از روش‌هایی هستند که ThinQ به بینندگان کمک می‌کند از تجربه مشاهده خود لذت ببرند.

۱ نظر

فقط تلویزیون ال جی ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ پاسخ

واقعا تلویزیون های ال جی جزو بهترین های بازار هستن

نظر دهید