۱۱ شهریور ۱۳۹۷

ال‌جی G6 با رابط کاربری هوشمند و سرگرم‌کننده

ال‌جی G6 نمایشگر ۵٫۷ اینچ QHD+ FullVision با ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد. نمایشگری که تقریباً تمام روی تلفن هوشند را پر می‌کند اما این تجربه موبایلی جدید UX 6.0 و نمایشگر وسیع FullVision است که ال‌جی G6 را به محصولی قدرتمند مبدل می‌کند.

GUI یا رابط کاربری گرافیک در ال‌جی G6 بسیار هوشمندانه طراحی شده است. با این رابط کاربری، مشتریان می‌توانند دو پنجره مربع‌شکل کامل را کنار هم باز کنند و قادر باشند تجربه موبایلی بهتری داشته باشند، چند کار را با هم انجام دهند و از بهره‌وری بیشتری برخوردار شوند.

پنجره تماس در کنار تقویم یا در بالای گالری عکس هم‌زمان با نرم‌افزار پیام‌ها باز می‌شود. چند عکس مربعی می‌توانند در کنار هم قرار بگیرند و به‌ صورت تصویر کولاژ روی صفحه قفل قرار داده شوند.

در حال وبگردی در یک صفحه می‌توان در کنار صفحه یادداشتی نوشت. داخل نرم‌افزار تقویم گوشی را به‌ صورت افقی بگیرید تا تقویم در سمت چپ و اطلاعات هرروز در سمت راست نمایانگر شوند. این ترکیب‌ها پایان ناپذیرند.

LG-G6-UX-6.0

برای مشاهده سلفی، وِفی (سلفی‌های بیش از دو نفر)، تصاویر زاویه گسترده و حتی آنهایی که با حالت جدید مربعی دوربین Square Camera Mode ثبت شده‌اند، تصاویر ال‌جی G6 در یک پنجره به حالت فیلم ظاهر می‌شوند و کاربران لازم نیست گالری خود را ورق بزنند تا آن‌ها را مشاهده کنند. ال‌جی G6، با قابلیت دوربین مربعی Square Camera، نمایشگر را که نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کند.  ال‌جی G6 تصاویر مربعی با نسبت ۱:۱ (یک به یک) ثبت می‌کند که برای اینستاگرام، اسنپ چت و دیگر برنامه‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی عالی هستند. کاربران می‌توان نسبت‌های دیگری مانند ۴:۳، ۱۶:۹ یا ۱۸:۹ را نیز انتخاب کنند. کاربران می‌توانند تصاویر را با نسبت تصویر ۱:۱ در یک پنجره ثبت کنند و در همان حال در پنجره دیگر مشغول چک کردن، ویرایش و آپلود کردن عکس‌هایشان درست بعد از ثبت تصویر باشند. همچنین، با ترکیب ۲ تا ۱۰۰ تصویر دخیره‌شده در گالری می‌توان فایل‌های گیف (GIF) ساخت.

photo_2017-04-04_08-42-11-e1491279273983

وقتی ال‌جی G6 دارید، دیگر لازم نیست از افراد سوژه خود بخواهید تا جایشان را تغییر دهند، به هم نزدیک‌تر شوند یا جای دیگری را برای ایستادن پیدا کنند تا همه چیز داخل کادر باشد. کافیست بین تنظیمات زوایه دید استاندارد و واید یکی را انتخاب کنید. ال‌جی G6 با دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسل در پشت که لنزی با زاویه ۱۲۵ درجه واید یا گسترده دارد، نماهای پانورامایی ثبت می‌کند که دوربین‌های معمولی تلفن‌های هوشمند قادر به ثبت آن نیستند. ال‌جی G6 با تغییر یکپارچه در زمان زوم کردن و کوچک کردن بین لنزهای دوربین زوایه گسترده و استاندارد تجربه دوربین خارق‌العاده و منحصربه‌فردی را میسر می‌کند؛ حتی در زمان ضبط ویدئوهای ۴K. میدان دید وسیع ۱۰۰ درجه در دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل خود دارد و کاربران می‌توانند سلفی‌های تکی یا گروهی خود را بدون نیاز به مونوپاد ثبت کنند. علاوه بر این، دوربین زاویه واید یا گسترده از اعوجاج یا افت کیفیت لبه می‌کاهد؛ چیزی که در بیشتر تصاویر طبیعی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید