۰۷ شهریور ۱۳۹۷

ال‌جی G7 One؛ اولین تلفن هوشمند ال‌جی با پلت‎فرم Android One

ال‌جی G7 One اولین تلفن هوشمند ال‌جی با پلت‎فرم Android One است که بهترین‌های تجربه کاربری تلفن هوشمند ال‌جی و تخصص گوگل برای ابتکارآفرینی در جدیدترین سیستم‌عامل تلفن هوشمند را در خود گنجانده است.

 ال‌جی G7 One، یکی از تلفن‌های هوشمند جدید در بازار امروز، از بیشترین تنوع در کارایی برخوردار بوده و به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. بدنه تمام شیشه‌ای فوق‌العاده زیبا با نوار فلزی ظاهری شیک و مدرن به این تلفن هوشمند داده است؛ محصولی که برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک از رتبه IP68 بهره می‌برد. نمایشگر 6.1 اینچ QHD+ با 1440×3120 پیکسل از نوع Super Bright Display (نمایشگر فوق‌العاده روشن) نسبت تصویر 19.5:9 با کیفیت FullVision و طراحی کم‌حاشیه در قسمت پایین صفحه نمایش دارد. چنین ویژگی‌هایی سبک ظاهری ال‌جی G7 One را آن چنان زیبا می‌کند که برای مشتریان بسیار جذاب و دلربا خواهد بود.

پشتیبانی از سیستم عامل Android 8.1 Oreo برای ال‌جی G7 One تجربه روان و سریعی از تلفن هوشمند میسر می‌کند و کاربران تنها با ضربه بر روی کلید اختصاصی در کناره گوشی به هوش مصنوعی قدرتمند در دستیار گوگل به راحتی دسترسی خواهند داشت. آنها در این محصول، که اولین تلفن هوشمند Android One گوگل محسوب می‌شود، با خیال راحت از Google Play Protect استفاده کرده و به صورت مرتب آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

LG-G7-One-01

ال‌جی G7 One به Google Lens برای جست‌وجو با استفاده از بینش رایانه‌ای و فناوری هوش مصنوعی مجهز شده است. کاربران می‌توانند برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد سوژه‌ها، اشیا، تشخیص متن، وبگردی، یافتن اطلاعات مخاطبان و کارت ویزیت آنها از طریق دستیار گوگل و سرویس تصاویر گوگل (Google Photos) به جست‌وجو بپردازند، رخدادهای جدید به تقویم بیفزایند یا بدون تایپ کردن به دنبال آیتمی در منوی یک رستوران باشند.

این روزها تعداد بیشتری از مشتریان از تلفن‌های هوشمند خود به عنوان دستگاهی برای لذت بردن از موسیقی و تماشای فیلم استفاده می‌کنند. ال‌جی G7 One برای لذت بردن از صدای های-فای 32 بیت Quad DAC با کیفیت عالی در زمان اتصال به هدفون یک همراه بی‌عیب و نقص است. این تلفن هوشمند صدای فراگیر سه‌بعدی برای هر نوع محتوایی را تا 7.1 کانال با DTS:X منتشر می‌کند.

ال‌جی G7 One برای آنهایی که بدون هدفون به موسیقی گوش می‌دهند به بلندگوی بوم باکس یا Boombox Speaker مجهز است؛ به عبارت دیگر، از فضای داخل گوشی به عنوان محفظه رزونانس برای دو برابر کردن صدای باس و صدای معمول در تلفن هوشمند بهره می‌برد. وقتی این تلفن هوشمند روی سطح چوبی یا جعبه قرار می‌گیرد محفظه رزونانس برای چندبرابر کردن افکت باس به عنوان ووفر عمل می‌کند. دوربین هوش مصنوعی AI CAM که اولین بار در ال‌جی V30S معرفی شد نیز امسال با آپدیت به این محصول افزوده می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید