۱۸ شهریور ۱۳۹۷

با ال‌جی +V30، امن‌تر زندگی کنید

حسگر تشخیص صدا و چهره این فبلت امنیت بالایی برای اطلاعات شما می‌سازد.

ال‌جی +V30 قدرت سری V ال‌جی را افزایش داده و با در اختیار گذاشتن ویژگی‌های چندرسانه‌ای عالی، تجربه‌ای کاملا متفاوت در اختیار شما می‌گذارد.

ال‌جی +V30 همیشه می‌داند شما هستید. فناوری تشخیص چهره بهبود یافته  +V30 در باز کردن سریع‌تر و آسان‌تر تلفن بدون کشیدن انگشت یا وارد کردن رمز، به شما کمک می‌کند. در عین حال، فناوری تشخیص صدای بهبود یافته این گوشی می‌تواند صدای شما را تشخیص داده و طوری تنظیم شود که تنها به صدای شما واکنش نشان دهد، امری که باعث می‌شود دستیار گوگل دقیق‌تر، ایمن و بی‌نقص شود.

10_V30_Voice-face-recognition_D_v1

فناوری تشخیص صدا

LG V30 نه‌ تنها صدای شما را تشخیص می‌دهد، بلکه پیش از قفل‌گشایی خودکار، به دقت به لغات کلیدی ۳ تا ۵ سیلابی که تولید کرده گوش می‌دهد. این قابلیت که توسط فناوری رابط کاربری صوتی Qualcomm Aqstic پشتیبانی می‌شود همواره فعال و آماده پاسخگویی شماست، اما در عین حال به باتری بسیار کمی نیاز دارد.

10_V30_Voice-face-recognition_sub01

فناوری تشخیص چهره

حتی زمانی که صفحه نمایش روشن نیست، تشخیص چهره‌های آشنا توسط LG V30 به سرعت انجام می‌شود. حتی نیازی به لمس دکمه پاور نیست، فقط کافی است دوربین را به سمت صورت خود بگیرید تا قفل تلفن باز شود.

10_V30_Voice-face-recognition_sub02-e1520494093768

گوشی +V30 با چند قابلیت ویژه برای راحت‌تر شدن کار شما آمده است. امکاناتی مثل اولین دوربین با میزان گشودگی لنز F 1.6 ، لنز بسیار شفاف Crystal Clear دوربین دوگانه، حالت Cine برای ساختن محتواهایی با کیفیت سینمایی، نمایشگر OLED مدل FullVision بسیار باریک و سبک و باطراحی ساده‌، صدای بسیار پیشرفته و حرفه‌ای با Hi-Fi Quad DAC و سیستم تشخیص صدا.

سری V گوشی‌های ال‌جی همیشه فناوری‌های کاربردی جدیدی در صنعت گوشی‌های هوشمند را به نمایش گذاشته‌اند که این عملکرد‌ها و قابلیت‌ها کمک فراوانی به تولید محتوای با کیفیت بالا، کرده است. گوشی +V30 نیز از دیدگاه مستثنا نیست.

همچنین، با وجود دریچه F1.6 لنز بسیار شفاف دوربین و حالت فیلم‌برداری سینمایی، ال‌جی +V30 برای تهیه محتوایی حرفه‌ای بدون پیچیدگی و البته برای سهولت بیشتر طراحی شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید