۱۸ شهریور ۱۳۹۷

بلندگوی XBOOM ال‌جی مدل WK7 مجهز به هوش مصنوعی ThinQ

بلندگوهای XBOOM ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ شامل مدل‌های WK7 و WK9 می‌شود که از دستیار گوگل برای انجام کارها با استفاده از فرمان صوتی برخوردار هستند.

کیفیت صدا در بلندگوی XBOOM ال‌جی مدل WK7 بر خلاف دیگر بلندگوهای مجهز به هوش مصنوعی چیزی نیست که در اولویت قابلیت‌های محصول نباشد. همکاری ال‌جی با مریدین پتانسیل کاملی از مهارت هر دو شرکت در فناوری صدا را به ارمغان آورده و صدایی با کیفیت بالا، تعریف صوتی دقیق و صدای باس درست و صحیح ارائه می‌دهد. صدای باکیفیت و واضح فشرده‌سازی شده در بلندگوی XBOOM ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی می‌تواند صدای تولیدشده در استودیو را با وفاداری تمام به همه ویژگی‌ها بازسازی کند.

Control_your_smart_home_Desktop

همکاری ال‌جی و گوگل نیز منجر به گنجاندن دستیار صوتی گوگل به عنوان مرکز فرماندهی و سرگرمی خانگی در این بلندگو شد تا بلندگوی WK7 ال‌جی بتوانند کنترل لوازم هوشمند خانگی که سازگار با دستیار گوگل هستند و همچنین لوازم خانگی ال‌جی مجهز به پلت‌فرم هوش مصنوعی LG ThinQ را با کمک فرمان صوتی در دست بگیرند.

بلندگوی XBOOM AI ThinQ WK7 در حال حاضر در بازارهای اصلی در حال عرضه بوده و تا اواخر امسال به همراه بلندگوی WK9 وارد بازارهای دیگر می‌شود. بلندگوی WK9 ال‌جی نمایشگر هوشمند و ۸ اینچ کوچکی دارد که تجربه تعاملی غنی‌تری را برای کاربر میسر می‌کند.

09_WK7_Talk_to_LG_Home_Appliances_Desktop

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید