۰۶ شهریور ۱۳۹۷

تمرکز ال‌جی بر بازی‌های کامپیوتری با مانیتورهای جدید UltraGear در نمایشگاه IFA 2018

این مانیتورهای قدرتمند کیفیت تصویر عالی و پردازش سریعی دارند و در تجربه بازی‌‎های کامپیوتری تحولی عظیم ایجاد خواهند کرد.

ال‌جی با معرفی مانیتور جدید UltraGear تعهد خود بر فناوری بازی را در نمایشگاه IFA 2018 برلین آلمان نشان می‌دهد. این مانیتورها به دلیل برخورداری از عملکرد قدرتمند، کیفیت تصویر عالی و سرعت تازه‌سازی بالا مشتریان را در بازی غوطه‌ور می‌کنند. عوامل نام برده در ترکیب با نمایشگر فوق عریض UltraWide با نسبت تصویر 21:9 و طراحی شیک زمین بازی را آن قدر برای کاربر جذاب و غوطه‌ورکننده کرده که حس تجربه‌ بازی با کامپیوتر را متحول و بسیار شگفت‌انگیزتر می‌کند.

مانیتورهای ال‌جی مدت‌هاست تحسین می‌شوند. این مانیتورها شامل مانیتور UltraFine ال‌جی با بهترین کیفیت تصویر و مانیتور UltraWide برای کارهای تولید محتوا و خلاقانه با نمایشگر 21:9 هستند. مانیتور UltraGear نام برند مانیتورهای جدید ال‌جی است که مخصوص بازی طراحی شده‌اند و نهایت عملکرد پیشرفته در سرگرمی را دارند. این مانیتورها با کیفیت تصویر بهینه و سرعت پردازش بالا برای تمامی ژانرهای بازی ایده‌آل هستند. مجموعه UltraGear مانیتورهای ال‌جی به بازیکنان بالاترین حد از بازی را ارائه می‌دهند.

مانیتور پرچمدار UltraGear  ال‌جی مدل 34GK950G از پیشرفته‌ترین امکانات در میان دیگر محصولات این مجموعه برخوردار است و کیفیت تصویر بی‌رقیبی را به لطف فناوری نمایشگر Nano IPS با پوشش 98 درصدی فضای رنگ DCI-P3 ارائه می‌دهد. همین نمایشگر رنگ را با پوشش بیش از 135 درصدی فضای رنگ sRGB با دقت تمام بازتولید می‌کند. تعبیه فناوری پردازش گرافیک NVIDIA G-SyncTM در مانیتور 34GK950G ال‌جی حرکت روان تصاویر را بدون برش خوردن و تکه‌تکه شدن و در واقع بدون کندی در تصویر میسر می‌کند. علاوه بر این، سرعت بالای تازه‌سازی 120 هرتز (اورکلاک شده) به این معنی است که سوژه‌ها با وضوح بیشتر برای تجربه بهترین بازی و روان بودن بصری تصویر به نمایش در می‌آیند.

نمایشگر غوطه‌ورکننده و شگفت‌انگیز 34 اینچ از نوع UltraWide QHD با کیفیت 1440×3440 پیکسل که تصاویر را با کیفیت بسیار بالا به نمایش می‌گذارد و از نسبت تصویر عریض 21:9 بهره می‌برد این مانیتور ال‌جی را شایسته دریافت جایزه برترین طراحی 2018 Red Dot Design Award و 2018 iF Design Award کرده است. نسبت عریض در نمایشگر 21:9 مانیتور UltraGear 34GK950G ال‌جی مشاهده جزییات را تا کناره‌ها در حاشیه فوق باریک نمایشگر که معمولاً در هنگام بازی دیده نمی‌شوند به راحتی امکان‌پذیر می‌کند و اتصال چند مانیتور را برای غوطه‌ور کردن بیشتر کاربر در تجربه بازی میسر می‌سازد. اکنون، بازیکنان می‌توانند تجربه شخصی و منحصر به فرد خود را با قابلیت Sphere Lighting و 6 نوع تنظیمات مختلف رنگ برای نورپردازی محیطی داشته باشند. این تنظیمات رنگ مکملی عالی برای هر نوع بازی یا فیلمی محسوب می‌شود.

چانگ ایک-هوآن، رییس بخش آی.تی ال‌جی، گفت: «مانیتورهای ال‌جی سال‌هاست در صنعت استاندارد و الگو ایجاد می‌کنند و مانیتورهای UltraGear ال‌جی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ال‌جی با معرفی این مانیتورها در بزرگترین رخداد صنعتی اروپا تعهد و هیجان خود را با عرضه این برند جدید نشان می‌دهد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید