۱۳ شهریور ۱۳۹۷

حضور  قدرتمند ال‌جی الکترونیکس در بازار جهانی لوازم صوتی با برند XBOOM

ال‌جی الکترونیکس به بازار جهانی لوازم صوتی و قدرت صدای محصولات خود چشم دوخته است که 12 هزارمیلیارد وون (معادل 10.7 میلیارد دلار امریکا) در سال فروش دارد.

ال‌جی الکترونیکس به تازگی اعلام کرده است که تصمیم دارد این شرکت را به یک برند پیشگام در لوازم صوتی پیشرفته مبدل کند. در واقع، این شرکت یکی از اولین شرکت‌های سازنده لوازم صوتی در کره جنوبی خواهد بود. در سال 1959، شرکت ال‌جی اولین سیستم صوتی که مجهز به 5 لوله مکنده بود را معرفی کرد.

ال‌جی می‌خواهد از برند XBOOM برای این کار بهره ببرد؛ برندی که برای سیستم‌های صوتی با توان خروجی بالا و مخصوص بازارهای فرامرزی استفاده می‌شد. این شرکت تصمیم دارد برند XBOOM را در محصولات بیشتری مانند بلندگوهای بی‌سیم و بلندگوهای هوش مصنوعی به کار ببرد. بازارهای هدف اصلی ال‌جی الکترونیکس سیستم‌های صوتی خانگی، بلندگوهای بی‌سیم و ساندبارها یا بلندگوهای خطی هستند. برند XBOOM ال‌جی در حال حاضر بیش از 35 درصد از سهم بازار لوازم صوتی خانگی در جهان را به خود اختصاص داده است. تجربه فروشگاهی این برند برای مشتریان کشورهای اروپایی مانند انگلیس و آلمان اجرا خواهد شد تا بیش از گذشته برند XBOOM ترویج شود.

7f1bb758-86a1-4630-9d06-3e26cfdb2444

تمرکز ال‌جی الکترونیکس بر بازار لوازم صوتی این حقیقت را ثابت می‌کند که صنعت جهانی تلویزیون رو به تحلیل رفتن است. به گفته این شرکت، تلویزیون‌های OLED نهایت کیفیت تصویر و صدا را دارند و در حال حاضر نیاز به تحول بیشتری از نظر فناوری در بازار تلویزیون‌ها وجود ندارد.

به گفته یکی از مقامات ال‌جی، بازار جهانی تلویزیون تقریباً 100 هزار میلیارد وون در سال فروش دارد ولی ابعاد بازار لوازم صوتی معادل 12 درصد از این مقدار است که سهم خیلی کمی به نظر می‌رسد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید