۲۰ شهریور ۱۳۹۷

دستگاه تصفیه هوای PuriCare ال‌جی؛ مجهز به حسگر تشخیص گرد و خاک

مهم نیست دستگاه تصفیه هوای PuriCare ال‌جی در کدام قسمت خانه قرار دارد زیرا با جذب مواد آلاینده اطراف، هوای تمیز را برای تمام نقاط منزل شما تولید می کند.

دستگاه تصفیه هوای PuriCare ال‌جی، مجهز به حسگر تشخیص گرد و خاک از فناوری DeepThinQ بهره می‌برد که این تجربه را ناب‌تر می‌کند و برای شما هوای خانه تمیزتر و راحتی خیال بیشتری فراهم می‌کند.

مطالعات نشان می‌دهد که ذرات آلاینده و گرد و خاک در خانه بر کیفیت زندگی خانواده‌های سراسر دنیا تأثیر می‌گذارد. ال‌جی PuriCare با حسگر حساس کنترل هوا، زمانی که ناسالم بودن هوا را برای ساکنان تشخیص دهد، به صورت خودکار ذرات ریز گرد و خاک را شناخته و از بین می‌برد. حتی وقتی این دستگاه خاموش است نیز باز هم هوا را تحت کنترل دارد و در زمانی که فیلتر کردن و تصفیه هوا لازم باشد روشن می‌شود.

PuriCare-air-purifier-e1513768641802

طراحی استوانه‌ای منحصربه‌فرد این محصول به سیستم فیلتر ۳۶۰ درجه برای نهایت مراقبت (۳۶۰° Total Care Filter System ) تجهیز شده که در نوع خود پیشرفته‌ترین فناوری تصفیه هوا در صنعت است. به دلیل برخورداری از قابلیت قدرتمند Clean Booster، این دستگاه تصفیه می‌تواند تا فاصله هفت و نیم متری خود هوا را تمیز کند و حتی اتاق‌های بزرگ‌تر را نیز پوشش دهد.

در ضمن، با ایجاد جریان هوای ملایم‌تر محصولی مناسب و ایده‌آل برای خانواده‌هایی خواهد بود که کودک یا حیوان خانگی دارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید