۱۴ شهریور ۱۳۹۷

غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2018: بخش ThinQ Style

بخش ThinQ Style در غرفه ال‌جی به گستره وسیعی از لوازم خانگی و سرگرمی اختصاص یافته که با فرمان صوتی کاربر کنترل می‌شوند.

یکی از این محصولات ماشین مراقبت از لباس Styler ThinQ است که برای اولین بار در این نمایشگاه خودنمایی می‌کند. این استایلر جدید به امکانات منحصربه‌فردی مجهز شده است که برای راحتی بیشتر کاربر طراحی شده و علاوه بر این که لباس‌ها را تمیزتر، بهداشتی‌تر و شیک‌تر می‌کند، از طریق فرمان صوتی کاربر خود کنترل می‌شود.

informburo_styler_2

بسیاری از محصولات پیشرفته ال‌جی که در سه بخش ThinQ Travel مخصوص سفر، بخش ThinQ Gourmet مخصوص غذا و بخش ThinQ Style مخصوص سبک زندگی هوشمندانه به نمایش گذاشته شده‌اند به تازگی توسط انجمن صدا و تصویر اروپا (EISA) به دلیل برخورداری از فناوری‌، طراحی و ابتکارات پیشرفته برنده جایزه شده‌اند.

b55a93fa-c6e6-42fd-af9b-bcf3d7aacb62

بازدیدکنندگانی که در سرتاسر این بخش از غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2018 گشت می‌زنند فناوری‌های مبتکرانه‌ای در محصولات هوشمند ThinQ ال‌جی را خواهند دید که بر فناوری مبتکرانه در این لوازم خانگی و سرگرمی تأکید دارد.

LG_TwinWash_ThinQ_Style

نمونه‌ای از این محصولات تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD  ال‌جی و همین طور فناوری Centum System در یخچال و ماشین لباسشویی ال‌جی هستند.

LGE_8K-OLED_01-

تلویزیون 88 اینچ 8K OLED ال‌جی نیز از دیگر محصولات شگفتی آفرین در این بخش از نمایشگاه بود که با وضوح 4320×4680 پیکسل و توانایی نمایش عمیق‌ترین سیاهی و رنگ‌های واضح و روشن و همچنین عریض‌ترین زاویه دید ممکن چشم بازدیدکنندگان را به خود خیره می‌کرد.

lg-microled-1200x630-c-ar1.91

از دیگر فناوری‌های مهمی که برای اولین بار در غرفه ال‌جی به نمایش عموم درمی‌آمد نمایشگر 173 اینچ Micro LED بود که شامل مجموعه‌ای از LED های میکروسکوپی می‌شود؛ LEDهایی که پیکسل‌های مجزایی را تشکیل می‌دهند. این نمایشگر را می‌توان به عنوان سینمای خانگی در محیطی شبیه سینما در منزل به کار برد. اندازه این صفحه نمایش بزرگ را می‌توان بر حسب نیاز کاربر تغییر داد.

LG-MicroLED

ال‌جی برای جلب توجه بیشتر مشتریان به محصولات ThinQ ال‌جی از بازدیدکنندگان با عبور از دره شگفت‌انگیز OLED Canyon که نمایی از خیره‌کننده‌ترین مناظر دنیا را دارد استقبال می‌کند. این مناظر باورنکردنی روی 258 نمایشگر تجاری با پنل OLED فریم باز از نوع محدب و مقعر به نمایش گذاشته شده‌اند.

fd78e5fc-2d55-436a-bda4-bf2f18e7bebf-01__EPA_GERMANY_CONSUMER_ELECTRONICS_FAIR_IFA.2

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید