۲۴ شهریور ۱۳۹۷

مایکروویوهای سولاردام ال‌جی مجهز به فناوری کانوکشن برای پخت سریع و باکیفیت غذاها

داشتن کانوکشن به ماکروویو این امکان را می‌دهد که گرما به طور یکنواخت به اطراف غذا هدایت شده و در نتیجه غذا سریع‌تر پخته شود، ولی درون آن آبدار باقی بماند و درنتیجه غذا طعم بهتری پیدا کند.

این قابلیت به ما امکان پختن کیک در مایکروویو را همانند فر معمولی ولی با سرعت و کیفیت بهتر می‌دهد. با استفاده از فن کانوکشن می‌توان محفظه داخلی را از قبل گرم کرد و سپس قالب محتوی مواد کیک را داخل مایکروویو قرار داد و برنامه پخت را به آن داد.

در مایکروویوهای ال‌جی که از این قابلیت برخوردارند، از طریق یک المنت هوای داغ ایجاد شده و سپس این هوا به وسیله یک فن به گردش در می‌آید. با استفاده از سیستم گردش هوای داغ، غذا به صورت یکنواخت بدون از دست دادن آب و ویتامین های خود طبخ می‌شود.

lg-ha-lightwave-MJ3881BC-feature-image_active-convection

فر سولاردم مجهز به پخت نوری در مایکروویوهای سولاردم که فناوری انحصاری شرکت ال‌جی است، علاوه بر ترکیبی از مایکروویو، گریل و کانوکشن، یک لامپ هالوژنه هم در دستگاه تعبیه شده است. این لامپ سرعت گرم و سرخ شدن مواد غذایی را بالا برده و علاوه بر پخت سریع‌تر و صرفه جویی در زمان، مصرف برق و انرژی کمتر و نیز حفظ شدن بیشتر خاصیت مواد غذایی را سبب می‌شود.

کانوکشن همان حالت فر برقی است که به شما کمک می‌کند کلیه غذاهای خمیری را در دمایی مانند فر و با زمان طولانی در ظروف فلزی طبخ نمایید.

برای استفاده از این دکمه می‌باید زمان را مطابق فر گاز معمولی یا آون برقی تنظیم کنید. در این حالت امواجی برای پخت وجود ندارد و غذا فقط با هوای داغ پخته می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید