۰۵ شهریور ۱۳۹۷

معرفی محصولات جدید خانواده لوکس و ممتاز ال‌جی سیگنچر در نمایشگاه IFA 2018

از زمان معرفی برند پریمیوم و فوق‌العاده لوکس ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE)، این اولین باری است که خانواده برند جدید ‌ال‌جی با محصولاتی نظیر ماشین خشکشویی و یخچال پایین‌فریزر به روز و گسترده می‌شود.  

شرکت ال‌جی الکترونیکس از مجموعه محصولات جدید برند ال‌جی سیگنچر در نمایشگاه IFA 2018 برلین آلمان پرده‌برداری خواهد کرد. این محصولات شامل بار نوشیدنی، ماشین خشکشویی و یخچال پایین‌فریزر است که برای نخستین بار در خانواده ال‌جی سیگنچر جای می‌گیرند.

مفهوم هنر ذات (Art of Essence) الهام‌بخش فلسفه برند ال‌جی سیگنچر است که در سال 2016 معرفی شد. محصولات ال‌جی سیگنچر تمامی چیزهایی که روح این برند را خدشه‌دار می‌کنند حذف کرده و ظاهری شیک، مدرن و یکپارچه‌ای دارد. طراحی فوق‌العاده چشم‌نواز این برند نمونه بارزی از کیفیت عالی و بی‌نظیر مجموعه محصولات ال‌جی سیگنچر است؛ لوازم خانگی ممتاز با قابلیت‌های ویژه‌ای که منحصراً در اختیار این دسته از مشتریان قرار می‌گیرند.

2018-LG-SIGNATURE-Kitchen

ماشین خشکشویی پیشرفته ال‌جی سیگنچر نیز امسال برای اولین بار به این برند اضافه شده است. خشکشویی 10 کیلوگرمی ال‌جی سیگنچر می‌تواند میزان لباس‌های انباشته شده در داخل لگن را تشخیص داده و تنظیمات را مطابق آن انجام دهد؛ در واقع اصلاً نیازی به وارد کردن اطلاعات توسط کاربر نیست. قابلیت خشکشویی سریع با سیستم پیشرفته تمیز کردن خودکار کندانسور تکمیل می‌شود؛ به عبارت دیگر، کاربر از جریان آب برای پاک کردن پرزهای انباشته شده استفاده می‌کند و ماشین خشکشویی دائماً در اوج بازده و کارایی خود خواهد بود.

یخچال پایین‌فریزر جدید در خانواده ال‌جی سیگنچر از مجموعه امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است که شامل بلند کردن خودکار کشو برای مشاهده راحت محتویات می‌شود. باز شدن خودکار درب یخچال قابلیتی است که در زمان نزدیک شدن فرد به یخچال، درب آن را دو برابر بیشتر از قبل باز می‌کند و هنگامی که کاربر با دستان پر به سوی یخچال می‌آید آسایش بیشتری برایش فراهم می‌کند.

2018-LG-SIGNATURE-Washer-Dryer

سانگ دای-هیون، رییس شرکت لوازم خانگی و محصولات تهویه مطبوع ال‌جی، گفت: «ترکیب طراحی زیبا با جدیدترین فناوری‌ها در کنار حفظ جوهره ذات هر محصول هدف واقعی ال‌جی سیگنچر است. با توسعه محصولات ال‌جی سیگنچر به هفت محصول، مشتریان بیشتری می‌توانند لذت بهره‌مندی از لوازم خانگی پیشرفته‌ای را داشته باشند که در واقع بیشتر به یک اثر هنری شباهت دارند.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2018 می‌توانند این محصولات جدید را خودشان از نزدیک مشاهده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید