۰۴ شهریور ۱۳۹۷

نگاهی به نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال و ویدیو وال اولد ال‌جی در بازار ایران

تلاش‌های ال‌جی به بخش نمایشگرهای خانگی خلاصه نمی‌شود و این شرکت محصولات متنوعی نیز در بخش دیجیتال ساینیج (Digital Signage) یا نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال به مشتریان تجاری خود ارائه می‌دهد.

دیجیتال ساینیج به زبان ساده به نمایشگرها و بسترهای نرم‌افزاری مخصوص اطلاع‌رسانی و تبلیغات اطلاق می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی به پایان بیلبوردهای ثابت و تابلوهای بی‌روح تبلیغاتی نزدیک می‌شویم از این‌رو، سرمایه‌گذاری روی دیجیتال‌ ساینیج برگ برنده‌ی فعالان تجاری برای جذب مشتری خواهد بود. محصولات این بخش تفاوت‌هایی در میزان عمر مفید و ساعت کاری، روشنایی نمایشگر و صرفه‌ی اقتصادی با محصولات خانگی و رایج دارند؛ به‌طوری که استفاده و ترکیب کردن آن‌ها ساده و کنترل‌پذیر است.

مهم‌ترین برتری نمایشگرهای تجاری و ساینیج نسبت به نمونه‌های رایج، امکان استفاده از آن‌ها در حالت‌های افقی و عمودی بدون نگرانی از زاویه‌ی‌ دید، عمر تقریبی ۶۰ هزار ساعتی و قابلیت نصب و شخصی‌سازی فراوان در محیط‌های مختلف است. نمایشگرهای تجاری تا ۱۸ ساعت در روز قابل استفاده هستند؛ این در حالی است که نمونه‌های خانگی رایج حداکثر تا ۱۲ ساعت در روز به‌صورت طولانی‌مدت قابل استفاده هستند و از سوی دیگر، عمر مفید ماژول‌ این نمایشگرها حدودا چهار برابر نمونه‌های خانگی است. طبق ادعای ال‌جی، نمایشگرهای تجاری این شرکت در برابر مشکل Burn-in نیز مقاوم هستند.

117b5a02-7b27-45f2-a887-8aec7a38d82b

نمایشگرهای تجاری UHD، نمایشگرهای مخصوص رستوران‌ها، ویدئو وال‌های (Video Wall)‌ در مقیاس بزرگ، نمایشگرهای کشیده و نمایشگرهای مخصوص هتل و بیمارستان‌ها تنها بخشی از محصولات تجاری ارائه‌شده توسط ال‌جی و گلدیران به شمار می‌رود.

63392d2e-a457-404c-a9c6-f9e6b35c2f8d

یکی از خاص‌ترین محصولات تجاری ال‌جی، نمایشگر‌های تخت و منحنی اولد این شرکت است. اولد با امکان طراحی خمیده، نمایش عالی رنگ مشکی و ضخامت اندک، یکی از گزینه‌های جدید و البته خاص در دیجیتال ساینیج محسوب می‌شود.

782ec753-f1e3-4474-995f-6d9119f59d8b

بد نیست بدانید که ال‌جی راهکار نرم‌افزاری «SuperSign» را نیز برای کنترل محصولات تجاری خود ارائه می‌کند؛ نسخه‌ی رایگان این نرم‌افزار امکانات محدودی در اختیار کاربر قرار می‌دهد، بااین‌حال امکان دسترسی به امکانات دیگر با پرداخت هزینه وجود دارد. طبق اعلام رضایی، مدیر بخش نمایشگرهای تجاری ال‌جی در ایران، علاوه بر راهکار نرم‌افزاری اختصاصی ال‌جی، کاربران قادر به استفاده از راهکار‌های توسعه داده‌شده توسط دیگر شرکت‌ها نیز خواهند بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید