۰۷ شهریور ۱۳۹۷

گزارش سفر تحقیقاتی پروژه ال‌جی چلنجر: دومین روز از سفر گروه 193 به ژاپن

گروه  ۱۹۳ از دانشگاه امیرکبیر به سرگروهی آقای رفیع زاهدی اولین گروه از ۵ گروه بچه‌های منتخب ال‌جی چلنجر امسال بودند که سفر تحقیقاتی خود را آغاز کردند.

اعضای این گروه در مورد کاهش تلفات آبی از طریق پنل‌های خورشیدی شناور در ژاپن تحقیق می‌کنند. آنچه در ادامه می‌خوانید گزارش مختصری از دومین روز سفر تحقیقاتی این گروه به مقصد ژاپن است.

دومین روز در ژاپن

در روز دوم، ما باید در ساعت 11 هتل را در شهر کوریاما را تخلیه میکردیم. لذا از وقت خالی بین 8 صبح و 11 صبح نهایت استفاده را کردیم و به معبد برای آشنایی با فرهنگ ژاپن رفتیم. معبد بسیار جالب و زیبایی بود. کاهن معبد قسمت های اصلی معبد را به ما نشان داد و درباره آداب و رسوم مذهبیشان با ما صحبت کرد.

3f1b35e7-0932-497c-bcbf-3bcea6b7d940

بعد از تخلیه هتل با قطار شینکانسن از شهر کوریاما به شهر توکویو برگشتیم. پس از رسیدن به ایستگاه شهر توکیو، از خیابان‌های جذاب شهر توکیو گذر کردیم و از سمت ایستگاه توکیو به هتل آپا رفته و در آنجا مستقر شدیم.

 نکته جالب توجه تفاوت محسوس توکیو با کوریاما بود.  کوریاما شهری کوچک، بسیار آرام و ساکت که در آن توریست‌های خارجی دیده نمی‌شدند، اما توکیو شهری بزرگ و بین المللی، شلوغ و پر از جلوه‌های بصری متفاوت که به راحتی و به تعداد در آن می‌شد افرادی از کشورهای مختلف دنیا دید.

edb75d04-19ec-4efd-8cb0-09f90923e715

با توجه به خستگی زیاد از جا به جایی چندین ساعت در هتل استراحت کرده و شب برای استفاده مفید از زمان اقامتمان به برج معروف  Skytree  رفته و از برخی خیابان های توکیو بازدید کردیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید