۰۴ شهریور ۱۳۹۷

گوشی V30 Plus ال‌جی؛ دوربین حرفه‌ای‌ها!

دوربین این گوشی علاوه بر داشتن فیلتر‌های تصویری سینمایی، با قابلیت زوم با حرکات نرم و آرام، ثبت تصاویر با کیفیت  4K و ویژگی منحصر به فرد فوکوس نقطه‌ای در ویدیوها، امکان ثبت حرفه‌ای تصاویر را فراهم می‌کند.

حالت ویدئو سینمایی
با ثبت صحنه‌های حرفه‌ای مانند فیلم‌ها در ال‌جی +V30 کارگردان خود باشید؛ حالت ویدئو سینمایی رنگ‌های درخشان‌تر و دامنه دینامیک وسیع‌تری ایجاد می‌کند، درست مانند فیلم واقعی. همچنین پروفایل LG-Cine LOG و حسگر HDR10 باعث ساخت صحنه‌هایی با سبک‌ دراماتیک فیلم، برای ساخت خط داستانی همانند فیلم واقعی می‌شود.

04_V30_Cine-video-mode

افکت سینمایی

انتخاب از بین ۱۵ افکت سینمایی برای غنی ساختن داستان‌سرایی شما با رنگ‌های حرفه‌ای و دراماتیک که باعث جذاب‌تر شدن داستان‌های شما می‌شود. هر افکت با همکاری رنگ‌پردازان متخصص طراحی شده است.

04_V30_Cine-video-mode_sub

بزرگنمایی نقطه‌ای
ال‌جی +V30 کنترل بزرگنمایی کامل ا در دست می‌گیرد. نور، دوربین، بزرگنمایی! سرعت بزرگنمایی از پیش تنظیم شده، مکان و حرکت برای ثبت تصویری مشابه فیلم‌های سینمایی. بزرگنمایی نقطه‌ای کنترل‌ شده و ملایم به شما اجازه می‌دهد ویدئوهایی مانند فیلم‌های هالیوودی ثبت کنید. فقط با لنز استاندارد.

05_V30_Point-zoom

دوربین‌ها با زاویه دید گسترده
ثبت تصاویر بزرگتر را با ال‌جی +V30 تجربه کنید. ثبت تصاویر زاویه دید گسترده با اعوجاج کمتر گوشه‌ها. دو دوربین اصلی دارای یک لنز ۱۶ مگاپیسکل و یک لنز ۱۳ مگاپیکسل زاویه دید گسترده، مناسب برای عکس‌های گروهی یا مناظر است. بعلاوه، دوربین ۵ مگاپیکسل جلو به شما کمک می‌کند همه را در یک قاب قرار داده و سلفی بگیرید.

06_V30_Wide-angle-cameras_D

ضبط ویدئوی Hi-Fi
ویدئوهای فوق‌العاده و صدای شگفت‌انگیز تجربه استفاده از ال‌جی +V30 را صدچندان میکند. ضبط صدای Hi-Fi با کیفیت در هر کجا که می‌روید! از گیرنده مستقیم LG V30 به عنوان یک میکروفن باکیفیت برای ضبط صدای فوق‌العاده، صاف و بدون نویز، حتی در محیط‌های پرسروصدا و شلوغ استفاده کنید.

07_V30_Hi-fi-video-recording

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید