۱۱ شهریور ۱۳۹۷

یخچال Centum System ال‌جی؛ الگوی بی‌بدیل صنعت در بهره‌وری انرژی

عملکرد شگفت‌انگیز، طراحی مبتکرانه و دوام بالا در یخچال پایین‌فریزر جدید ال‌جی با ضمانت طولانی‌مدت ال‌جی پشتیبانی می‌شود.

ال‌جی با پرده‌برداری از یخچال پایین‌فریزر جدید خود در نمایشگاه IFA 2018 تصمیم دارد پا به دنیای جدیدی از فناوری‌های پیشرفته بگذارد. این یخچال مبتکرانه از نظر بازده انرژی، دوام و مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته، که در جهت آسایش بیشتر مشتریان هستند، در میدان رقابت یک سر و گردن از حریفان خود سرتر است. این یخچال اولین یخچال در صنعت جهانی است که موتور کمپرسور آن 20 سال ضمانت می‌شود. با تعبیه فناوری Centum System در این محصول، یخچال پایین‌فریزر ال‌جی انتخاب طبیعی برای مشتریانی خواهد بود که می‌خواهند یخچالی با راندمان انرژی بالا داشته باشند و سال‌های زیادی در کنارشان باشد.

LG Centum Refrigerator Matte Black

از جمله مزایای این یخچال تعبیه کمپرسور خطی اینورتر ال‌جی است که اکنون 32 درصد بازده انرژی بیشتری نسبت به کمپرسورهای متداول دارد. این موتور و دیگر امکانات پیشرفته برای افزودن بازده انرژی به یخچال Centum System ال‌جی رتبه انرژی A+++-40 می‌دهد که بسیار بالاتر از حد رقابت با محصولات دیگر است. کسب این رتبه بدین معنی است که یخچال جدید ال‌جی از 40 درصد نیروی کمتری نسبت به سایر مدل‌ها استفاده می‌کند و رتبه انرژی A+++   گواه این است که در قبض‌های برق به راحتی صرفه‌جویی خواهد شد.

LG Centum Refrigerator Stainless Steel

استفاده از موتور خطی اینورتر پیشرفته در این یخچال قابلیت اعتماد و دوام آن را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد. آزمایشات سخت‌گیرانه در مورد این یخچال که مجهز به موتور اینورتر خطی و فناوری Centum System است نشان داد میزان استهلاک در استفاده روزانه از یخچال به مراتب کمتر از سایر محصولات است و علاوه بر اینها 25 درصد صدای کمتری تولید می‌کند. همین تحقیقات در مورد طول عمر این محصول نشان داد طول عمر متوسط فناوری اصلی این یخچال 20 سال خواهد بود که خیلی بالاتر از حدی است که محصولی بتواند با آن رقابت کند.

قابلیت Linear Cooling در یخچال پایین‌فریزر ال‌جی نوسانات دما را در ±0.5˚C حفظ می‌کند و قابلیت‌های Fresh Balancer و Fresh Converter به مشتریان امکان می‌دهد به سادگی رطوبت و دمای یخچال را کنترل کرده تا شرایط ایده‌آل برای حفظ هر نوع ماده غذایی ایجاد شود.

LG Centum Refrigerator Product Only

قابلیت دیگر در این یخچال DoorCooling+ نام دارد که جریان هوای سرد را در بالای دستگاه به جریان می‌اندازد. در نتیجه، در سرتا سر یخچال، حتی در قسمت‌هایی مثل سبد درب جلو که به سختی می‌توان به آنها دسترسی داشت، دمای یکنواختی وجود خواهد داشت. یخچال پایین فریزر Centum System ال‌جی با طراحی باشکوه و بسیار شیکی که مطابق با فناوری پیشرفته داخل یخچال است، بدنه مشکی مات و استیل ضدزنگ خیره‌کننده‌ای دارد. نمایشگر یکپارچه فلزی لمسی در جلوی یخچال و طراحی تمام‌فلزی داخل یخچال مکمل طراحی شگفت‌انگیز و بسیار جذاب در این محصول هستند.

یخچال پایین‌فریزر جدید ال‌جی همراه با دیگر ابتکارات این شرکت در لوازم خانگی از 31 آگوست تا 5 سپتامبر در نمایشگاه IFA 2018 برلین آلمان برای بازدیدکنندگان در معرض نمایش خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید