۱۶ مهر ۱۳۹۷

اتصال ساده و راحت در تلویزیون‌های هوشمند webOS ال‌جی

تلویزیون هوشمند ال‌جی با webOS تحولی در نحوه تماشا و تجربه تلویزیون است. طراحان امکاناتی که واقعاً می‌خواهید از آنها استفاده کنید را از پیچیدگی و دشواری‌های فناوری پیشرفته عاری کرده‌اند. شما می‌توانید از تلویزیون هوشمند همان طور که باید لذت ببرید: ساده و ملموس

اتصال ساده

تغییر ساده بین محتوا می‌تواند در پلت‌فرم‌‎‌های تلویزیون هوشمند ساده باشد. webOS به این معنی است که شما می‌توانید بین برنامه‌های زنده تلویزیون، برنامه‌های کاربردی و دستگاه‌های جانبی تغییر وضعیت دهید؛ همه این کارها را از یک جا انجام می‌دهید و مهم نیست در حال انجام چه کاری با تلویزیون هستید. با کنترل Magic Remote جادویی ال‌جی همه چیز امکان دارد.

بر روی کلید خانه کلیک کنید تا به منوی لانچر در پایین صفحه دسترسی پیدا کنید و بین برنامه‌هایی که به تازگی به آنها دسترسی داشتید، برنامه‌های کاربردی و دستگاه‌های متصل، بدون تداخل در چیزی که تماشا می‌کردید، انتخاب کنید.

gallery__dsc6567

کنترل جادویی Magic Remote این روند را ساده‌تر می‌کند. شما می‌توانید به دنیای رو به فزونی سرگرمی در تلویزیون هوشمند ال‌جی با استفاده از اشاره، پیمایش، حالت و فرمان صوتی دسترسی داشته باشید.

webOS برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، برنامه‌های ورزشی و سرویس‌های موسیقی دلخواه شما را کنار هم قرار می‌دهد و شما با webOS می‌توانید به راحتی انتخاب کنید؛ یک رابط کاربری کارامد و کاربرپسند که برای تلویزیون هوشمند طراحی شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید