۲۶ مهر ۱۳۹۷

با این کولر گازی ال‌جی گرمِ گرم شوید!

بالاخره تابستان تمام شد و فصل سرد سال به‌زودی از راه می‌رسد.

سرمای زمستان شاید برای استان‌هایی که جزو  مناطق گرم‌سیر محسوب می‌شوند لذت‌بخش باشد ولی برای مناطق سردسیر و غربی کشور مشکلات و سختی‌های خود را به همراه دارد. در این استان‌ها بسیاری از بخاری‌ها و لوازم گرمایشی دیگر یا درست کار نمی‌کنند و یا آن‌گونه که باید جوابگوی سرمای بیش‌ازحد نیستند و نمی‌توانند فضای خانه یا محل کار را گرم کنند. این مسائل باعث شده تا شرکت ال‌جی کولرگازی پیشرفته خود را با توجه به این شرایط ساخته و در اختیار شما بگذارد.

لازم نیست با شنیدن نام کولرگازی یاد سرمایش بیفتید و از مصرف برق و قبض‌های خیره‌کننده بترسید. دستگاه تهویه مطبوع هوای نکست تایتان ال‌جی با قابلیت سرمایش و گرمایش تا ۶۵ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از نشانگر برق مصرفی بر روی نمایشگر دستگاه از میزان انرژی که مصرف می‌کنید باخبر شوید.

1111

فیلتر مالتی ۳M  نیز هوای کاملاً پاک و سالم را برای شما فراهم می‌کند و تمام ذرات حساسیت‌زا، ویروس‌ها، باکتری‌ها و دیگر ذرات معلق در فضا را از بین می‌برد. فیلتر ۳M مالتی قادر است، تا ۹۹٫۹ درصد ذرات حساسیت‌زا تا سایز ۳ میکرومتری از جمله ویروس‌ها و باکتری‌های موجود در فضا را از بین برده و هوایی کاملاً پاکیزه در محیط کاربر ایجاد کند.

این دستگاه صدای خیلی کمی در حد تنها ۲۰ دسی‌بل تولید می‌کند که آرامش خانه شما را حفظ کرده و شاید اصلا متوجه فعالیت این کولر نشوید. به‌علاوه تهویه هوای نکست تایتان هوا را در چهار جهت مختلف به اندازه ۱۵ متر پرتاب می‌کند و با قابلیت گرمایش سریع تمام فضای خانه را پوشش داده و سریع گرم می‌کند.

در حالی که مدت زمان گارانتی کولرهای گازی برندهای دیگر نهایتا تا ۵ سال می‌رسد ،فناوری موتور اینورتر این دستگاه تهویه بخاطر دوام بالا در عین بهره‌وری و کارایی از ۱۰ سال گارانتی کمپرسور برخوردار است.  این یعنی یک دهه هوای گرم و بهداشتی در محیط داخلی خانه بدون هیچ دردسر و نگرانی برای خرابی یا عدم کارایی مناسب.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید