۰۲ مهر ۱۳۹۷

مزیت کیسه ضدآلرژی در جاروبرقی‌های ال‌جی

کیسه ضد آلرژی جاروبرقی ال‌جی B7 با روکشی از جنس اسید تانیک تا 99 درصد ذرات گرد و غبار، مایت های گرد و غبار و آلرژی زا رو در خود حل می‌کند.

جاروبرقی ال‌جی B7 حتی بیشتر از قبل به بهداشت محیط اهمیت می‌دهد و به خاطر نداشتن اصطکاک هیچگونه ذرات کربنی منتشر نمی کند و به همین دلیل از بروز هرگونه آلرژی جلوگیری می‌کند.

بالاترین درجه فیلتر بهداشتی 

علاوه بر کیسه ضد آلرژی، جاروبرقی VI-3870HTS دارای بالاترین درجه فیلتر بهداشتی است و ذرات مضر گرد و غبار را تا ۹۹٫۹۹۹۹ درصد توسط فیلتر سه لایه HEPA14 جذب می‌کند.

the-highest-grade-hygenic-filter_d
در جاروبرقی VI-3870HTS موتورهای معمول کنار گذاشته شده است و از نسل جدیدی از موتور اینورتر هوشمند یعنی Smart Inverter Motor ۲٫۰ استفاده شده است. این موتور اینورتر هوشمند بسیار قدرتمند و بادوام است و در مقایسه با یک جاروبرقی ۲۲۰۰ وات؛ بالاترین میزان تمیزی را تا بیش از ۱۱ درصد ارائه می‌دهد. این موتور از دوام بالایی برخوردار است و در حالی که موتورهای ذغالی معمولی عمر مفید نهایت ۳۵۰ ساعته دارند، این موتور حداقل عمر مفید ۱۰۰۰ ساعته دارد. همین امر باعث شده است تا موتور اینورتر هوشمند از گارانتی ۱۰ ساله ال‌جی و گلدیران برخوردار باشد.

Long-Lasting-and-Durable_D-1024x685

۴ نظر

مهران ۸ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

سلام
من دنبال کیسه جاروبرقی lg مدل vn-2316 هستم.
متاسفانه پیدا نمیکنم.کسی میتونه کمک کنه؟

حسين ۸ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

شما می توانید از بخش فروش لوازم و خدمات جانبی گلد ایران بنشانی اینترنتی :http://www.goldirancs.ir/onlinesale
/help/register1.html
اقدام و یا با شماره ۸۴۷۳۳ بخش پشتیبانی شرکت گلد ایران تماس بگیرید تا در محل منزل و یا محل کار خودتان پاکت جاروی برقی مورد نیاز خودتان را تحویل بگیرید .

حسين ۸ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

با توجه به فاصله ایجاد شده در آدرس آدرس کامل و صحیح مجددا ارسال می گردد فقط کافیست روی نوشته قرمز آدرس کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت درخواست گردید :
http://www.goldirancs.ir/onlinesale/help/register1.html

مهسا ۸ بهمن ۱۴۰۰ پاسخ

سلام
کیسه آنتی آلرژی جاروبرقی ۳۸۷۰ یکبار مصرف هستش؟ با اینکه موقع خرید به من گفتن کیسه دائمی هست ولی واقعا تخلیه کیسه از قسمت سوراخ کیسه غیرعادی هستش از کجا می تونم از کیسه های خودش تهیه کنم؟

نظر دهید