۱۷ مهر ۱۳۹۷

هوش مصنوعی و دستیار گوگل در ال‌جی G7 One

پشتیبانی از سیستم عامل Android 8.1 Oreo برای ال‌جی G7 One تجربه روان و سریعی از تلفن هوشمند میسر می‌کند و کاربران تنها با ضربه بر روی کلید اختصاصی در کناره گوشی به هوش مصنوعی قدرتمند در دستیار گوگل به راحتی دسترسی خواهند داشت.

آنها در این محصول، که اولین تلفن هوشمند Android One گوگل محسوب می‌شود، با خیال راحت از Google Play Protect استفاده کرده و به صورت مرتب آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

LG-G7-One-02

ال‌جی G7 One به Google Lens برای جست‌وجو با استفاده از بینش رایانه‌ای و فناوری هوش مصنوعی مجهز شده است. کاربران می‌توانند برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد سوژه‌ها، اشیا، تشخیص متن، وبگردی، یافتن اطلاعات مخاطبان و کارت ویزیت آنها از طریق دستیار گوگل و سرویس تصاویر گوگل (Google Photos) به جست‌وجو بپردازند، رخدادهای جدید به تقویم بیفزایند یا بدون تایپ کردن به دنبال آیتمی در منوی یک رستوران باشند.

ال‌جی G7 One برای آنهایی که بدون هدفون به موسیقی گوش می‌دهند به بلندگوی بوم باکس یا Boombox Speaker مجهز است؛ به عبارت دیگر، از فضای داخل گوشی به عنوان محفظه رزونانس برای دو برابر کردن صدای باس و صدای معمول در تلفن هوشمند بهره می‌برد. وقتی این تلفن هوشمند روی سطح چوبی یا جعبه قرار می‌گیرد محفظه رزونانس برای چندبرابر کردن افکت باس به عنوان ووفر عمل می‌کند. دوربین هوش مصنوعی AI CAM که اولین بار در ال‌جی V30S معرفی شد نیز امسال با آپدیت به این محصول افزوده می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید