۱۵ مهر ۱۳۹۷

گزارش سفر تحقیقاتی پروژه ال‌جی چلنجر: پنجمین روز از سفر گروه پسران خورشید به چین

گروه ۲۳۰، گروه پسران خورشید، در رشته کارشناسی مهندسی مکانیک در دانشگاه علم و صنعت تهران مشغول به تحصیل‌اند و تصمیم دارند به دلیل وجود مشکل و کمبود آب و شرایط بحرانی آب قابل شرب بسیاری از شهرهای ایران در مورد تولید دستگاه آب شیرین‌کن خورشیدی به روش فراصوت در کشور چین تحقیق کنند.

آنچه می‌خوانید گزارش پنجمین روز از سفر تحقیقاتی پسران خورشید در چین است.

پنجمین روز در چین

بعد از صرف صبحانه در هتل مودنا و آماده کردن وسایل بازدید از دانشگاه ساعت ۹ و نیم صبح هتل را ترک کردیم.

تقریبا ساعت ۱۲ و نیم توانستیم خود را به دانشکده مکانیک برسانیم با توجه به اینکه زمان ملاقات ما با دکتر Yanjun Dai ساعت یک عصر بود کمی در اتاق جلسات دانشکده نشستیم . وقتی استاد آمد و شخصا به خاطر تاخیر و عجله برای رسیدن به جلسه آتی در هنگ کنگ شدیدا عذرخواهی کردند و درخواست برگزاری جلسه در زمان دیگری را دادند اما از آنجا که ما باید به مقصد نانجینگ حرکت می‌کردیم امکانش وجود نداشت. بنابراین، ما فرصت بزرگی که فراهم بود را از دست دادیم ولی قرار شد در آینده حتماً یک جلسه ویدیویی از طریق اسکایپ برگزار شود.

IMG-20180909-WA0112

سپس، در محوطه دانشگاه با آقای وحید و آقا بهزاد که بعدا به ما ملحق شدند، قدمی زدیم. تقریبا ساعت ۵ بود که برای صرف نهار و شام یکجا به سلف دانشجویی این دانشگاه رفتیم و واقعا از غذای خوشمزه شان استفاده کردیم.

تقریبا ساعت ۷ عصر و در گرگ و میش هوا، گرفتار یکی از باران های ناگهانی و شدید شانگهای شدیم. تقریبا نزدیک نیم ساعت در سایبان یکی از دانشکده ها منتظر ماندیم تا باران قطع شود.

پس از خداحافظی از اقا وحید و بهزاد راهی باغ yu yuan شدیم تا از من منظره شبانه زیبای این باغ و همچنین بازار سنتی که اطراف این باغ بود دیدن کنیم.

تقریبا تا ساعت ۱۰ شب راهی هتل شدیم و شام را نیز در یکی از رستوران های محلی چینی نزدیک هتل خوردیم و بعد از روزی خوب ولی ناکام، خوابی آرام را تجربه کردیم.