۱۸ مهر ۱۳۹۷

ال‌جی G7 Fit: میان‌رده یا پرچمدار؟ شما بگویید…

مشتریان امروزی به قطعات معمولی یا در حد متوسط راضی نمی‌شوند اما نمی‌خواهند بابت بهره‌مندی از بالاترین امکانات در تلفن‌های هوشمند و پیشرفته امروزی که هرگز از آنها استفاده نمی‌کنند هزینه بالایی را متحمل شوند. در این حال، چالش یافتن تلفن هوشمندی است که تعادلی مناسب میان هر دوی اینها را ایجاد کند.

ال‌جی G7 Fit پلی است بین دنیای تلفن‌های هوشمند میان‌رده و مدل‌های پرچمدار. این تلفن هوشمند با قیمت استثنایی خود قصد دارد از نظر عملکرد، امکانات اصلی و ابتکارات شبیه پرچمدار خانواده خود یعنی G7 ThinQ باشد. ال‌جی G7 Fit پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. نمایشگر بزرگ ۶٫۱ اینچ از نوع LCD FullVision با کیفیت +QHD و وضوح ۱۴۴۰×۳۱۲۰ پیکسلی که با قدرت فناوری انحصاری نمایشگر فوق روش ال‌جی (Super Bright Display LCD)  نیرو می‌گیرد و با روشنایی یکهزار نیت در صنعت پیشگام است به ال‌جی G7 Fit جذابیت خاصی می‌بخشد.

ال‌جی  G7 Fit نیز درست مانند G7 ThinQ امکانات ممتاز و هوشمندی مانند دوربین هوش مصنوعی، فناوری صدای ۳۲ بیت های-فای Quad DAC,، بلندگوی بوم باکس و صدای فراگیر DTS:X 3D دارد. دوربین هوش مصنوعی یا AI CAM به کاربران امکان می‌دهد بین ۸ حالت تصویربرداری، شامل عکاسی از غذا، انسان، حیوان، منظره، شهر، گل، طلوع آفتاب و غروب آفتاب انتخاب کنند تا عکس‌های انها با ۳ افکت دیگر بیش از پیش بهتر و شخصی‌تر شود.

دو تلفن هوشمند ال‌جی G7 One و G7 Fit با این هدف طراحی شده‌اند که به گستره وسیعی از مشتریان امکان لذت بردن از امکانات موجود در تلفن‌های هوشمند در پرچمداران را بدهد. با بلوغ اکوسیستم تلفن‌های هوشمند، ارائه تلفن‌های هوشمند پرچمدار و میان‌رده به تنهایی کافی نیست و روز به روز تعداد بیشتری از مشتریان نیازمند مدل‌هایی بین این دو رده خواهند بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید