۱۲ مهر ۱۳۹۷

با ال‌جی V40 ThinQ در تصویر و صدا غرق شوید!

ال‌جی V40 ThinQ مجهز به نمایشگر بهبودیافته 6.4 اینچ OLED FullVision با کیفیت +QHD و وضوح 1440×3120 پیکسل شده که حاشیه قسمت پایین گوشی 1.6 میلی‌متر نسبت به مدل قبلی باریک‌تر است.

نمایشگر جدید OLED پلاستیکی برای دقت رنگ بیشتر و دوام نور بهتر طراحی شده است. این نمایشگر OLED توانسته 4.5 میلیون پیکسل را در خود جای دهد که این تراکم و تعداد پیکسل از هر تلفن هوشمند +QHD دیگری در بازار امروز بیشتر است. در نتیجه، کاربران می‌توانند از غرق شدن در محتوای واضح و زنده‌ای لذت ببرند که تنها در نمایشگرهای OLED ال‌جی دیده می‌شود.

ال‌جی همیشه کیفیت بالا و وضوح صدای تلفن‌های هوشمندش را در الویت قرار می‌دهد و ال‌جی V40 ThinQ نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این تلفن هوشمند پرچمدار اولین تلفن همراه ال‌جی است که صدای Audio Tuned by Meridian (صدا با قدرت فناوری شرکت مریدین) را با خود به همراه دارد. مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi Quad DAC با 32 بیت صدایی متعادل تولید می‌کند که به کیفیت صدای اصلی بسیار نزدیک است. بلندگوی بوم باکس که قبلاً در تلفن هوشمند G7 ThinQ معرفی شده است دو برابر صدای بم قدرتمندتری نسبت به بلندگوهای متداول دارد زیرا از فضای داخل گوشی به عنوان تالار رزونانس بهره می‌برد. وقتی گوشی ال‌جی V40 ThinQ روی یک سطح چوبی یا جعبه خالی گذاشته شود مانند یک ووفر عمل کرده و صدای بم یا باس را با قدرت بیشتری منتشر می‌کند.

LG-V40-ThinQ-006

طراحی کمینه‌گرا برای دوام بیشتر

خطوط تمیز و مرتب و رنگ‌های شگفت‌انگیز و مبهوت‌کننده ال‌جی V40 ThinQ بر سه عنصر اصلی طراحی تأکید دارد: لمس روان، رنگ متمایز و شکل یکپارچه. هدف از این سه عنصر طراحی محصولی بوده که بتواند با گذر زمان مقابله کند، ظاهر ساده اما زیبایی داشته باشد و بتوان همه اینها را به عنوان مکملی برای گنجینه فناوری‌های مبتکرانه در ال‌جی V40 ThinQ در نظر گرفت.

فناوری انحصاری Silky Blast ال‌جی در V40 ThinQ درزها و حرفه‌های ریز و میکروسکوپی شیشه لعاب‌دیده پشت را برطرف می‌کند تا جلوه مات و یکدست نهایی با راحت گرفتن گوشی در دست و بدون خطر سر خوردن ایجاد شود. علاوه بر شکل ظاهری مرغوب و شیک، شیشه مات در جذب اثر انگشت و لکه‌ها نیز مقاومت بالایی دارد. این گوشی در رنگ‌های جذاب مشکی، دودی پلاتینیوم، آبی مراکشی جدید و همین طور رنگ چشمگیر قرمز جگری عرضه خواهد شد.

LG-V40-ThinQ-0011

ال‌جی V40 ThinQ با 169 گرم وزن و 7.7 میلی‌متر ضخامت مانند دیگر اعضای خانواده V میراث‌دار طراحی باریک و سبک است. این تلفن هوشمند مانند نسخه قبلی خود با استانداردهای دوام وزارت دفاع امریکا مطابقت داشته و در 14 آزمون سقوط MIL-STD 810G Transit Drop برای ثابت کردن دوام در عملیات نظامی موفق شده است. علاوه بر این، برای مقاومت در برابر آب و گردوخاک رتبه IP68 دارد.

هوآنگ جئونگ-هوآن، رییس شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی، می‌گوید: «ال‌جی V40 ThinQ با هدف ارائه تجربه‌ای بی‌مانند در تولید، مصرف و اشتراک‌گذاری محتوا با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است. تنوع در کاربری دوربین و پلت‌فرم ثابت‌شده و معتبر سری V می‌تواند ال‌جی V40 ThinQ را به یک محصول جدی برای مشتریانی مبدل کند که در جست‌وجوی یک تلفن هوشمند مرغوب با تنوع بالا در کارایی هستند.»

تاریخ عرضه، قیمت و اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی V40 ThinQ در زمان عرضه در کشور اعلام خواهد شد.

۱ نظر

شهریار مهرپرور ۱۶ مهر ۱۳۹۷ پاسخ

سلام عرض میکنم خدمتتون.
ممنون میشم چنانچه نمایندگی ال جی در ایران (گلدیران) شرایط پیش فروش این گوشی رو فراهم کنه که خاطری اسوده داشته باشم از بابت خرید معتبر و رسمی.
سپاسگزارم.

نظر دهید