۱۹ مهر ۱۳۹۷

با یخچال اینستاویو ال‌جی، از غذای خانگی لذت ببرید

بسیاری از مواد غذایی خریداری شده توسط افراد یا به دلیل خراب شدن باعث بیماری و مسمومیت شده و یا قبل از این که بفهمیم، به سطل زباله منتهی می‌شوند.

این مسئله باعث شده تا مردم بیشتر به سمت غذاهای فست فودی رفته و کمتر به سراغ خرید مواد غذایی تازه و آماده کردن غذای خانگی بروند. غذایی که با توجه به زندگی کم تحرک امروزی بسیار برای بدن ما واجب‌تر بوده و به علاوه باعث می‌شوند تا یک وعده غذایی را با دیگر اعضای خانواده میل کنیم.

ولی برای تازه نگه داشتن مواد غذایی مشکلات زیادی وجود دارد. گرمای زیاد باعث می‌شود مواد غذایی به خصوص میوه و سبزیجات، حتی با وجود قرار داشتن در یخچال خراب شوند و مواد مغذی آنها از بین برود. برای بیشترین بهره‌وری ممکن، یخچال‌ها باید نسبت به نوسانات تغییر دما که ممکن است روی دمای داخلی یخچال تاثیر بگذارد، عایق شوند. تغییر دمای داخل یخچال بیشترین تاثیر را روی عمر مواد غذایی می‌گذارد. تاثیری حتی بیشتر از سرمای هوای داخل خود یخچال.

شاید به نظر کاری غیرممکن بیاید ولی ال‌جی به تازگی یخچالی را وارد بازار ایران کرده است که شما می‌توانید با زدن دو ضربه روی درب آن داخل یخچال را کامل ببینید. این یخچال ساید‌بای‌ساید که اینستاویو InstaView Door-in-Door نام دارد از یک پنل شیشه‌ای نیمه شفاف روی درب یخچال بهره برده که به صورت هوشمند با زدن دو ضربه کاملا شفاف شده و شما می‌توانید بدون اتلاف هوای سرد داخل یخچال داخل آن را ببینید.

این امر باعث شده تا درب یخچال کمتر باز و بسته شده و در نتیجه مواد غذایی داخل یخچال کمترین نوسان دمایی را تجربه کرده و برای مدت طولانی تازه می‌مانند. از طرفی باز نکردن درب یخچال باعث می‌شود تا ۴۱ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و هزینه برق کمتری بپردازید. خارج از فناوری اینستاویو InstaView، این مدل مجهز به قابلیت درب دولایه و یا همان Door-in-Door هم هست. قابلیتی که در یخچال‌های قبلی ال‌جی هم استفاده شده و کارایی بالای خود را اثبات کرده است.

علاوه بر این فناوری‌های پیشرفته یخچال جدید ال‌جی امکانات و قابلیت‌های متنوع دیگری نیز در اختیار شما خواهد گذاشت. امکاناتی از جمله قابلیت تنظیم کننده رطوبت FRESHBalancer، که شما می‌توانید با کلیدی ساده و از طریق تنظیم میزان رطوبت، سبزی‌ها و میوه‌های خود را در شرایطی مطلوبی نگهداری کنید. همچنین این مدل مجهز به فیلتر بهداشتی HygieneFresh+‎ است. فیلتری ۵ مرحله‌ای، که بوی بد و همچنین باکتری‌های داخل یخچال را تا ۹۹٫۹۹۹ درصد از بین می‌برد. یخ‌ساز باریک نصب شده روی درب، فضای ذخیره بیشتری را در قسمت فریزر فراهم می‌کند.

به علاوه این یخچال دارای یک محفظه کاربردی است که فضای مطلوبی برای نگهداری خوراکی‌های کوچک‌تر مانند اغذیه حاضری و پنیر در دمای مناسب فراهم می‌کند. محفظه دیگر کنترل رطوبت Moist Balance Crisper نیز ساختاری مشبک و خلاقانه‌ دارد که میزان رطوبت را در سطح مطلوبی نگه می‌دارد.

بزرگ‌ترین تهدید برای سالم‌ نگه داشتن مواد غذایی برای مدت زیاد گرما نیست، بلکه نوسانات دما نگهداری آن است. یخچال ال‌جی با موتور اینورتر خطی با تثبیت دمای داخلی یخچال نه تنها مواد غذایی را برای مدت بیشتری تازه نگه می‌دارد، بلکه این کار را با تولید کمترین صدای ممکن انجام می‌دهد. ال‌جی با کاهش نوسانات از طریق تغییرات ساختاری و متمرکز کردن انرژی بیشتر برای تازه نگه داشتن مواد غذایی به این موفقیت دست یافته است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید