۱۰ مهر ۱۳۹۷

ماژول‌های خودران ال‌جی برای روبات‌هایش

ال‌جی قصد دارد ماژول‌های خودرانی را برای روبات‌هایش تولید کند که به آنها در حرکت بهتر کمک خواهد کرد.

ال‌جی الکترونیکس روز گذشته اعلام کرد این شرکت قصد دارد با همکاری شرکت کره‌ای Robotis که کارش تولید محصولات روباتیک نظیر روبات‌های خدماتی است ماژول‌های خودران تولید کند. این ماژول‌های خودران ماژول اصلی و مهمی هستند که در روبات‌های متحرک تعبیه می‌شوند.

شرکت ال‌جی با استفاده از فناوری مسیریابی هوشمند بخش تولید نرم‌افزار را بر عهده دارد. کار تولید توسط بخش CTO مؤسسه تحقیقاتی روبات‌های پیشرفته (Advanced Robot Research Institute) که در ژوئن سال گذشته تأسیس شد انجام خواهد گرفت. شرکت Robotis بخش سخت‌افزاری نظیر بخش موتور ماژول خودران و کنترل‌کننده موتور را بر عهده می‌گیرد.

ifa-2018_lg-magazine_lg-cloi-robot-ultimate-guide_img1

شرکت Robotis یک عملگر مکانیکی تولید کرده که به منزله یک محرک نیرو و شبیه یک مفصل برای روبات خواهد بود. این عملگر در محصولات شرکت‌های بزرگ تولیدکننده روبات‌ در کره جنوبی و آن سوی مرزهای کره به کار می‌رود. عملگر شرکت Robotis انعطاف‌پذیری روبات را بیشتر می‌کند و شعاع فعالیت‌ها و حرکاتش را وسعت می‌دهد. سال گذشته، شرکت ال‌جی الکترونیکس با افزایش سرمایه خود سهم 10.12 درصدی در شرکت Robotis داشته است.

25386_36328_4939

به گفته نایب رییس شرکت ال‌جی در طی برگزاری نمایشگاه IFA 2018 در برلین آلمان، این شرکت تصمیم دارد کسب و کار روباتیک خود را با ترکیب هوش مصنوعی و اطلاعات بزرگ و روبات‌ها متمایز کند. ال‌جی از طریق اکتساب شرکت‌های روباتیک یا همکاری با آنها قصد دارد تلاش‌های خود را در جهت ادغام‌ها و اکتساب‌ها چند گام به جلوتر برده و همکاری خود را مطابق بر مشخصه‌های آنها پیش ببرد.

ifa-2018_lg-magazine_lg-cloi-robot-ultimate-guide_img16

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید