۰۷ مهر ۱۳۹۷

منتظر باشید… ال‌جی V40 با طراحی هوشمندانه ThinQ و یک تغییر بزرگ می‌آید

رنگ‌های جدید، کیفیت بالای مواد و پرداخت منحصربه‌فرد برای ایجاد حس بهتر در شما

ال‌جی با معرفی V40 ThinQ پایه‌های سری وی (V) از تلفن‌های هوشمندش را که در میان کاربران و کارشناسان صنعت محبوبیت فراوانی دارد تقویت می‌کند.

به گفته لی جانگ-هون، رییس طراحی محصولات موبایل ال‌جی، سه عنصر اصلی در طراحی ال‌جی V40 ThinQ که به زودی معرفی می‌شود نقش داشته است: لمس روان، رنگ متمایز و شکل یکپارچه. به اعتقاد او، فلسفه طراحی در ال‌جی V40 ThinQ بر امکاناتی متمرکز است که فقط منحصر به تلفن‌های همراه ال‌جی می‌شود؛ قابلیت‌های نظیر نمایشگر FullVision. علاوه بر این، محصول جدید ال‌جی از جزییات ظریف و دقیقی برخوردار است که بر زیبایی ساده و بی‌غل‌وغش آن تأکید دارد. ال‌جی می‌خواست کاری کند که مشتریان در اولین نگاهی که به V40 ThinQ می‌اندازند و آن را در دست می‌گیرند مجذوب و شیفته همه چیز آن شوند.

V40-ThinQ-02

وقتی پای قابلیت استفاده از تلفن هوشمند به میان می‌آید، حس خوب و مناسب گرفتنِ آن در دست یکی از الزامات به شمار می‌رود. ال‌جی برای ارائه حس رضایت‌بخش گرفتن گوشی در دست کاربران از راهکار اختصاصی Silky Blast برای یکدست کردن حفره‌های میکروسکوپی در دوربین پشت ال‌جی V40 ThinQ بهره برده است. با اعمال این راهکار نه تنها سطح گوشی دیگر سُر نیست بلکه اثر انگشت را کمتر جذب می‌کند؛ بدون این که بر دوام شیشه خللی وارد شود. حفظ سادگی در طراحی در مخفی کردن جلوه‌های بصری مانند حسگرها نیز به کار رفته است. در ال‌جی V40 ThinQ، تنها خطوط مشهود دوربین و بلندگوها هستند.

ال‌جی وی 40 تینکیو به رنگ‌های مشکی، دودی و آبی بر پایه اصلاحات گوشی‌های قبلی سری وی معرفی خواهد شد. این بار، رنگ باشکوه و خاص قرمز جگری جایگزین صورتی سرخابی شده تا گزینه‌ای روشن‌تر برای آنهایی باشد که کمی جسورتر و بی‌پرواتر هستند. عرضه رنگ‌های متنوع ال‌جی V40 ThinQ  به انتخاب بازار خاص بستگی دارد.

V40-ThinQ-03

نمایشگر ال‌جی V40 ThinQ حدود نیم اینچ بزرگتر از نمایشگر مدل قبلی خودش بوده اما پهنای آن برای گرفتن راحت گوشی در دست به همان اندازه حفظ شده است. حاشیه‌های گوشی کاهش یافته تا طراحی غوطه‌ورکننده بدون لبه‌ای ایجاد کند و در عین حال در فهرست سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی‌های صنعت که نمایشگر بزرگ‌تر از 6 اینچ دارند جای گیرد.

ال‌جی V40 ThinQ قرار است در سومین روز از ماه اکتبر، یعنی چهارشنبه همین هفته، به طور رسمی معرفی شود. ویدئوی تبلیغاتی این محصول قبل از معرفی را می‌توانید در وب‌سایت‌های یوتیوب و فیس‌بوک مشاهده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید