۰۴ مهر ۱۳۹۷

نتایج آرای رسمی و جالب مردمی در مورد دوربین تلفن‌های هوشمند (قسمت سوم)

در مطلبی که دیروز از همین درگاه ارتباطی در ادامه نظرسنجی خواندید، گفتیم در عصر جدید، دیگر دوران داستان‌سرایی و زنجیر کردن لغات پشت سر هم به هم سرآمده و جوان‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند داستان‌هایشان را در قالب تصویر با چاشنی یک یا چند شکلک با دیگر دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذارند.

و حالا ادامه ماجرای نظرسنجی را بخوانید.

گله هر روز کاربران: دیگر خسته شده‌ایم!

این روزها که دوربین تلفن‌های هوشمند یکی از قابلیت‌های پراستفاده در میان کاربران جوان است مشکلات و نواقص آن روز به روز با معرفی مدل‌های جدید بیشتر به چشم می‌آید. کاربران هر چه قدر برای خرید تلفن هوشمند میان‌رده یا پرچمدار خود هزینه کرده باشند باز هم انتظار  ثبت بهترین کیفیت تصاویر و ویدیوها را دارند. مهم نیست این توقع چقدر منطقی و چقدر عملی است. در حال حاضر، مهم این است که هر دو دسته از کاربران شکایاتی از تلفن‌های هوشمند قبلی خود دارند که کم و بیش به هم شباهت دارند. مثلاً:

  • 5 درصد از کاربران جوان از مات شدن و لرزش دست در زمان ثبت تصویر در تاریکی شب خسته شده‌اند. آنها دلشان نمی‌خواهد عکس‌هایی که با دوربین تلفن هوشمندشان می‌گیرند شبیه فیلم‌های ترسناک در تاریکی مات و مرموز باشد.
  • 5 درصد از آنها از مشاهده پیکسل‌پیکسل شدن تصویر در زمان بزرگنمایی خسته شده‌اند؛ آن هم وقتی قرار است تصویر چهره فرزند دلبندشان را که در فاصله دورتر است ثبت کنند تا برای همیشه برایشان به یادگار بماند.
  • 8 درصد از کاربران نیز از این گله دارند که تصاویر مناظر و چشم‌اندازهای طبیعی ثبت‌شده با دوربین به زیبایی و شگفت‌انگیزی تصاویر در زمان مشاهده با چشم غیر مسلح نیست!

2

مواظب باشید در تاریکی جُم نخورید!

آمار نشان می‌دهد از میان یکهزار نفری که در نظرسنجی شرکت کردند، دو نفر از هر  3 نفر کاربر خانم در رده سنی 20 تا 30 سال هنگام عکاسی از سوژه‌های متحرک مثل حیوانات خانگی مشکل دارند. علاوه بر این، حدود 73.8 درصد از خانم‌ها از عکس‌هایی که در محیط‌های کم‌نور و تاریک می‌گیرند راضی نیستند.

فارغ از مدل و برند تلفن هوشمند شما، احتمالاً می‌توانید یکی از گله‌های خود را در مطلبی که خواندید پیدا کنید. با ما همراه باشید تا در مطالب آتی شما را بیشتر با نظر دیگر کاربران آشنا کنیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید