۲۳ مهر ۱۳۹۷

وب سایت جی‌اس‌ام: خوب، بد، زشت درباره پرچمدار LG V40 ThinQ

وب سایت جی‌اس‌ام: «پرچمدار V40 ThinQ تازه‌ترین گوشی هوشمند کمپانی ال جی است که چندی پیش رسما رونمایی شد. در مطلب پیش رو به بهترین و بدترین نکات در طراحی و مشخصات این گوشی می‌پردازیم.»

کمپانی ال جی چندی پیش از تازه‌ترین پرچمدار خود تحت عنوان V40 ThinQ رونمایی کرد. این گوشی به نحوی طراحی شده است که جانشین شایسته‌ای برای V30 سال گذشته باشد. V40 ThinQ به صفحه نمایش بزرگ‌تر با بریدگی حاشیه و دو دوربین اضافه‌تر مجهز شده و جک هدفون 3.5 میلی متری را هم حفظ کرده است. اما پرسش اصلی اینجاست که این گوشی ارزش خرید دارد؟ در ادامه می‌خواهیم به بهترین‌ و بدترین‌ موارد درباره V40 ThinQ ال جی بپردازیم تا به خوبی بتوانید درباره خریدش تصمیم گیری کنید.

بهترین‌ها

ال‌جی  V40 ThinQ به چند دوربین اضافه‌تر نسبت به پرچمداران قبلی ال جی مجهز شده است. بدین ترتیب که یک لنز تله فوتو به ماژول اصلی و یک لنز زاویه باز به سیستم دوربین سلفی آن افزوده شده است. V40 ThinQ حالا از سه لنز در دوربین اصلی و دو لنز در دوربین سلفی بهره می‌برد و به خاطر این سیستم‌های پیشرفته کاربر را قادر می‌سازد بتواند در هر شرایطی تصاویر باکیفیت ثبت کند. دوربین اصلی این پرچمدار حالا سه لنز اصلی، تله فوتو و زاویه باز دارد که به صورت افقی چینش شده‌اند و فلش LED هم آن‌ها را همراهی می‌کند. به کمک این سیستم می‌توانید تصاویر عریض ثبت کنید و از جا ماندن افراد از کناره‌های فریم نهراسید. همچنین امکان بزرگ‌نمایی تصویر به حدی باکیفیت است که دیگر لازم نیست نگران کاهش وضوح تصویر باشید. اضافه شدن لنز زاویه باز به دوربین جلو هم نشان می‌دهد که می‌توانید سلفی‌های عریض‌تری بگیرید و نگران عکس‌های سلفی دسته جمعی نباشید. البته این اولین باری نیست که ال جی از چنین طراحی رونمایی می‌کند. پرچمدار V10 که اولین گوشی از سری V ال جی به شمار می‌رود هم با دو لنز سلفی اصلی و زاویه باز معرفی شد.

LG-V40-ThinQ-003

ال جی تغییرات چندانی در طراحی V40 ThinQ اعمال نکرده است. البته اعمال تغییرات اندک اصلا بد نیست و پیش از معرفی رسمی هم انتظار می‌رفت که تغییرات اعمال شده در این گوشی نسبت به نسل قبلی چندان چشمگیر نباشد. V40 ThinQ همچنان از جنس شیشه با فریم فلزی طراحی شده است و از حسگر فیزیکی در پنل پشتی بهره می‌برد که البته این بار دکمه‌ای طراحی نشده است. بزرگ‌ترین تغییرات طراحی V40 ThinQ در صفحه نمایش آن اعمال شده است. V30 سال گذشته بدون توجه به ناچ و با حاشیه نواری معرفی شد اما ال جی حالا تصمیم گرفته است با ترند روز همراه شود و ناچ را در طراحی صفحه نمایش پرچمدار خود به کار گیرد. اضافه شدن ناچ به طراحی پنل جلوی V40 ThinQ باعث شده است این گوشی از صفحه نمایش 6.4 اینچی با نسبت تصویر 19.5:9 بهره ببرد. از طرفی این گوشی به پنل OLED مجهز شده است و کاربران می‌توانند در صورت تمایل به کمک تغییر در تنظیمات داخلی ناچ را به حاشیه نواری رایج تبدیل کنند.

اکثر کاربران گوشی‌های همراه اعلام کرده‌اند که تمایل دارند جک هدفون 3.5 میلی متری در طراحی گوشی‌های همراه حفظ شود. ال جی هم این قابلیت را در پرچمدار V40 ThinQ حفظ کرده است و انتظار می‌رود تا چند نسل آینده هم شاهد تعبیه جک هدفون 3.5 میلی متری در پرچمداران این سازنده باشیم. همچنین باید اشاره کنیم که کمپانی ال جی حالا روی کیفیت پخش صدا هم متمرکز شده است. این سازنده داک چهارگانه در V40 ThinQ تعبیه کرده و همچنین قابلیت Boombox را که ابتدا با پرچمدار G7 ThinQ معرفی شده بود را به آن اضافه کرده است. بدین ترتیب کاربران حتی بدون استفاده از هدفون هم تجربه صوتی بسیار باکیفیتی را دریافت می‌کنند.

برای خواندن ادامه این بررسی، به وب سایت جی‌اس‌ام سر بزنید.

منبع:  وب سایت جی‌اس‌ام 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید