۲۵ مهر ۱۳۹۷

وقتی تصفیه هوا مطبوع و دیدنی است!

دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE که با ظاهری عالی طراحی شده است این امکان را فراهم می‌آورد که فرایند تصفیه هوا با استفاده از پنل مبتکرانه و شفاف تجربه‌ای قابل مشاهده باشد.

این دستگاه تصفیه هوا از قابلیت پیشرفته Aqua-Cyclone برخوردار است که از قدرت آب برای پاک کردن مواد شیمیایی و اجزای مضر بهره می‌برد و در عین حال نیز رطوبت خانه را در سطح مطلوبی نگه می‌دارد.

سیستم فیلتر نیمه‌دائمی

حفاظت در یک چشم بر هم زدن! ممکن است فیلتر گردوخاک و فیلتر ضدبو را فراموش کنید زیرا تا ۱۰ سال آینده با آنها کاری ندارید و خوب کار می‌کنند. و وقتی سخن از تعویض به میان می‌آید هیچ هزینه اضافی برای تهیه فیلتر جدید لازم نیست.

این دستگاه به سیستم فیلتر Semi-Permanent (نیمه دائم) مجهز است. از همین رو، مشتریان می‌توانند به مدت ۱۰ سال فیلترها را بردارند، بشویند و دوباره استفاده کنند؛ این یعنی صرفه‌جویی در زمان و هزینه.

gallery_4_air_cleaner_02-1024x576

فن گردباد با چرخش ۳۶۰ درجه

این دستگاه تصفیه و مرطوب‌کننده هوای قدرتمند به تمامی گوشه‌های اتاق دسترسی پیدا می‌کند و نسبت به مدل‌های قبلی قدرت باد بیشتری دارد و به همه جا می‌رسد.

fan

شاخص هوشمند

حسگر هوشمند PM 1.0/2.5/10 شرایط هوا و آلودگی داخل اتاق را تشخیص می‌دهد و شما را از نتایج باخبر می‌نماید.

با اینکه ذرات ریز گرد و خاک معمولاً با چشم غیر مسلح نامرئی هستند، مشتریان می‌توانند کیفیت هوای محیط داخل خانه را با نیم‌نگاهی به شاخص Smart PM1.0 ال‌جی مشاهده کنند. این شاخص که دور نمایشگر کنترل تعبیه شده است نور را در چهار رنگ متفاوت نشان می‌دهد که نمایانگر انباشته شدن اجزای بسیار ریز گرد و خاک است.

gallery_4_air_cleaner_01-1024x576

کنترل هوشمند IAQ

وقتی کیفیت هوای خانه پایین‌تر از حد خاصی باشد، اعلان خودکاری را از طریق قابلیت Patrol دریافت خواهید کرد.

 gallery_4_air_cleaner_04-1024x576

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید