۱۴ مهر ۱۳۹۷

گزارش سفر تحقیقاتی پروژه ال‌جی چلنجر: چهارمین روز از سفر گروه پسران خورشید به چین

گروه ۲۳۰، گروه پسران خورشید، در رشته کارشناسی مهندسی مکانیک در دانشگاه علم و صنعت تهران مشغول به تحصیل‌اند و تصمیم دارند به دلیل وجود مشکل و کمبود آب و شرایط بحرانی آب قابل شرب بسیاری از شهرهای ایران در مورد تولید دستگاه آب شیرین‌کن خورشیدی به روش فراصوت در کشور چین تحقیق کنند. 
آنچه می‌خوانید گزارش چهارمین روز از سفر تحقیقاتی پسران خورشید در چین است.

چهارمین روز در چین:

از آنجا که سوم سپتامبر یکشنبه و تعطیل بود، این روز را به مشاهده جاذبه‌های دیدنی شانگهای اختصاص دادیم. مسیری طولانی از شرق جاده زیبای نانجینگ به سمت منطقه توریستی the bund در پیش گرفتیم.

حوالی ظهر، باران شدیدی بارید. از نکاتی که توجه ما را جلب کرد روش جمع آوری آب باران از سطح خیابانها بود که مانع از جمع شدن آب و ایجاد مزاحمت برای مردم میشد.

یکی از جاذبه های زیبای گردشگری این مسیر ، میدان مردم (people’s square) است که در آن هنرمندان دوره گرد به اجرای موسیقی های سنتی چینی می پردازند.

در ادامه مسیر و در نزدیکی خیابان نانجینگ غربی از فروشگاه کتاب های خارجی زبان بازدید کردیم. در این فروشگاه که بهشتی برای افراد علاقه مند به مطالعه بود، انبوهی از کتابها در ۴ طبقه عرضه میشد.

در پایان به بازدید از ناحیه توریستی the bund که در کنار رودخانه قرار گرفته و نمای زیبایی از برج های بلند مرتبه ی شانگهای ارائه میدهد، پرداختیم.

در پایان فعالیت‌های روزانه، مقالات استاد Yanjun Dai را که قصد داشتیم در روز دوشنبه ملاقات کنیم، بررسی نمودیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید