۲۱ مهر ۱۳۹۷

گزارش سفر تحقیقاتی پروژه ال‌جی چلنجر: دهمین روز از سفر گروه پسران خورشید به چین

 گروه ۲۳۰، گروه پسران خورشید، در رشته کارشناسی مهندسی مکانیک در دانشگاه علم و صنعت تهران مشغول به تحصیل‌اند و تصمیم دارند به دلیل وجود مشکل و کمبود آب و شرایط بحرانی آب قابل شرب بسیاری از شهرهای ایران در مورد تولید دستگاه آب شیرین‌کن خورشیدی به روش فراصوت در کشور چین تحقیق کنند.


آنچه می‌خوانید گزارش دهمین روز از سفر تحقیقاتی پسران خورشید در چین است.

دهمین روز در چین:

شب قبل که از شهر دژو به شهر پکن رسیدیم و بعد از ساکن شدن در هتل xinxiang yayuan apartment از شدت خستگی همه خوابیدیم که صبح اولین روز در پکن رو خوب و سرزنده شروع کنیم.

IMG-20180909-WA0010

همه راس ساعت ۸ صبح از خواب بیدار شدیم و بعد از صرف صبحانه آماده شدیم که راهی یکی از دیدنی ترین و قدیمی ترین مکان شهر پکن شویم که در مرکز شهر واقع در خیابان اصلی tiananmen ، یعنیforbiden city (شهر ممنوعه) بود.

این عمارت از دوره سلسله مینگ (Ming dynasty) تا سلسله کینگ (Qing dynasty) (1420 -1912) محل حکومت پادشاهان بوده و در حال حاضر مکانی برای بازدید توریست ها و علاقه مندان به بازدید از اماکن تاریخی محسوب میشود.

IMG-20180909-WA0032

با توجه به اینکه این عمارت در شلوغ ترین قسمت شهر پکن قرار داشت، به خوبی میشد تراکم جمعیت را در پر جمعیت ترین شهر پرجمعیت ترین کشور دنیا حس کرد. نکته دیگری که توجه ما را جلب کرد فضای امنیتی در ورودی این عمارت بود و متاسفانه اجازه ورود به داخل عمارت ها، به بازدیدکنندگان داده نمیشد.

IMG-20180909-WA0028

تا ساعت ۵ بعدازظهر در عمارت حضور داشتیم و بعد راهی خیابان wangfujing شدیم که در آن فروشگاه های متعدد و رستوران هایی با غذای های عجیب و غریب نظیر عقرب، مار، انواع حشرات زنده و سرخ شده و غذاهای دریایی که حتی اسم بعضی از آنها را هم نمیدانستیم بود.

IMG-20180909-WA0033

شام در رستوران مک دونالد صرف شد و ساعت ۱۱ شب به هتل برگشتیم و پس از حساب و کتاب های روزانه یک خواب لذت بخش با کلی خاطرات خوب و زیبا داشتیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید