۱۰ مهر ۱۳۹۷

10، 20، 30 دیروز ال‌جی فردا به 40 می‌رسد!

خانواده تلفن‌های هوشمند سری V ال‌جی با V40 ThinQ هوشمندتر و متفاوت‌تر از همیشه خواهد شد.

درست اوایل مهرماه 1394 بود (اول اکتبر 2015) که ال‌جی خط تولید جدیدی برای تلفن‌های هوشمندش راه‌اندازی کرده که به گفته خود این شرکت، از خط تولید دیگر پرچمدارهایش نظیر سری G سرتر است.

ال‌جی با معرفی جدیدترین گوشی هوشمند خود در این خانواده، یعنی ال‌جی V10، از امکانات چندرسانه‌ای جدیدی پرده‌برداری کرد که نظیرش تا کنون در هیچ تلفن همراهی دیده نشده بود.

ال‌جیV10، اولین تلفن از سری V است که برای ارائه تجربه غنی چندرسانه‌ای، هم از نظر استفاده و هم خلاقیت، مخصوص مشتریانی که شیفته شبکه‌های اجتماعی هستند طراحی شد. امکانات متمایز و جدیدی نظیر صفحه‌نمایش دوم، دو دوربین جلو و حالت Manual یا دستی برای ویدئو به عنوان اولین‌ها در دنیا ال‌جی V10 را از سایر رقبا متمایز می‌کرد.

معرفی این گوشی هوشمند در واقع معرفی سری جدید V ال‌جی بود؛ این سری تجربه چندرسانه‌ای غنی را ارائه می‌دهد و مختص مشتریانی که تشنه شبکه‌های اجتماعی هستند.

بعد از V10 نوبت به معرفی ال‌جی V20، ال‌جی V30، ال‌جی +V30، ال‌جی V30S یا ال‌جی V30S+ ThinQ و در نهایت  ال‌جی V35 ThinQ رسید که نسخه‌های هوشمندتر، پیشرفته‌تر و مدرن‌تر از مدل اولی بودند. حالا نوبت به معرفی جدیدترین نسل از سری گوشی‌های متخصص و پیشرفته ال‌جی در زمینه امکانات چندرسانه‌ای نظیر فیلم، عکس، صدا و نمایشگر می‌شود.

lg-v40-thinq-invite-2

آن طور که گفته شده است در طراحی ال‌جی V40 ThinQ که فردا معرفی خواهد شد سه عنصر اصلی نقش داشته است: لمس روان، رنگ متمایز و شکل یکپارچه.

 ال‌جی V40 ThinQ از جزییات ظریف و دقیقی برخوردار است که بر زیبایی ساده و بی‌غل‌وغش آن تأکید دارد. ال‌جی کاری خواهد کرد که مشتریان در اولین نگاهی که به V40 ThinQ می‌اندازند و آن را در دست می‌گیرند مجذوب و شیفته همه چیز آن شوند؛ مخصوصاً رنگ قرمز جگری خاصش که در این صنعت نظیر ندارد.

V40-ThinQ-01

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید