۰۸ مهر ۱۳۹۷

LG SIGNATURE؛ اوج تجربه کاربری، رابط کاربری و طراحی

 

بسیار از لوازم خانگی با هدف خاصی تولید می­شوند. بعضی برای کسانی که به دنبال محصولی لاکچری هستند و بعضی برای کسانی که به دنبال طراحی و کاربردی بودن محصول هستند.

در این میان کمتر شرکتی توانسته تمام این موارد را به اوج خود رسانده و در عین حال به ذات و کاربردی بودن محصول وفادار بماند. مسئله ­ای که در نهایت باعث می­شود سخت­گیرترین مشتریان بازار نیز بتوانند آن چیزی که می­خواهند را در بازار پیدا کنند. ال­‌جی یکی از شرکت­هایی که توانسته این نیاز مشتریان امروزی را با برند LG SIGNATURE برطرف کند.

محصولات LG SIGNATURE برای سبک زندگی هنرمندانه‌ای عرضه شده‌اند که در آن فناوری‌‌‌های هنرمندانه، ظرافت و هنر به صورت یکپارچه و هماهنگ کنار هم قرار گرفته‌اند. این برند فوق پریمیوم و پیشرفته با طراحی بسیار ساده و در عین حال بسیار منطبق و منعطف با محیط اطراف بوده و برای مشتری یک سبک زندگی منحصربه‌فرد بر مبنای نوآوری و کاربردی بودن ارائه می‌دهد. سبک زندگی ویژه‌ای که تا به حال تجربه نکرده است.

LG-SIGNATURE-ALL-1024x457

خانواده محصولات LG SIGNATURE که نوآورانه و در عین حال پیچیده‌ ساخته شده‌اند، شامل چهار محصول فوق پیشرفته می‌شوند. یکی از این محصولات تلویزیون بسیار باریک OLED است که می‌تواند با فناوری هوش مصنوعی خود تجربه بصری و صوتی کاربر را به سطح جدیدی ارتقا دهد. دیگری یک یخچال بسیار مدرن با قابلیت زیبای InstaView Door-in-Door™ است که می‌تواند غذا را تازه‌تر نگه دارد. همچنین در این خانواده لباسشویی مشکی و مدل لباسشویی/خشک‌شویی تماما سفید عرضه شده است و در کنار آن تصفیه هوای Air Purifier وجود دارد که می‌تواند هرگونه هوای آلوده در محیط خانه را تمیز کرده و خانواده را در مقابل هرگونه آلودگی و آلرژی محافظت کند.

lg-oled-tv-w81

تلویزیون LG SIGNATURE OLED W8 – با چشم خود ببینید تا باور کنید

سرگرم کردن مهمان‌ها بخشی از هر نوع فرهنگی است و باوجود تلویزیون فوق باریک LG SIGNATURE OLED W8 و تجربه یک زندگی هنرمندانه، هیچ‌وقت این مسئله تا این حد جذاب نبوده است. این تلویزیون به خوبی نشان می‌دهد که سادگی اوج پیچیدگی است. طراحی مینیمالیستی و بسیار ساده مدل W8 در راستای فلسفه less is more ال‌جی است و در این طراحی فقط روی صفحه‌نمایش تمرکز شده است. به علاوه طراحی زیبا، جذاب و بسیار باریک این تلویزیون باعث می‌شود مخاطب حس کند که تلویزیون مانند یک اثر هنری در هوا شناور بوده و او را بیشتر در تصویر غرق کند.

lg-signature-air-purifier-high-res

تصفیه هوای LG SIGNATURE Air Purifier – نفس بکشید تا باور کنید

هرچند تلویزیون مهم‌ترین دستگاه در هال خانه است ولی دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE می‌تواند کل تجربه این محیط را متحول کند. فلسفه LG SIGNATURE بر این اساس است که یک طراحی فوق‌العاده باید حس شود و هوای تمیز شاه‌کلید سلامتی و یک سبک زندگی پیشرفته است. دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE با طراحی بسیار زیبا از یک موتور آبی پیشرفته بهره می‌برد که از انرژی آب برای مهار گردوغبار، مواد شیمیایی و آلاینده‌ها استفاده کرده و میزان رطوبت محیط را سریعا به میزان مطلوب می‌رساند.

41679778_2198134917104207_3264004669294077542_n

یخچال‌فریزر LG SIGNATURE InstaView – بچشید تا باور کنید

وقتی آشپز در حال آماده کردن بهترین غذا است، هنر در آشپزخانه پدیدار می‌شود. یخچال‌فریزر LG SIGNATURE InstaView Door-in-Door™  از زاویه‌ای دیگر، زیبایی خاصی به محیط کلی خانه می‌آورد. این مدل نه تنها دکور آشپزخانه را چشمگیر می‌کند، بلکه سمفونی منحصر به فردی از امکانات را پیش روی کاربر می‌گذارد. از در یخچال که با دو ضربه شفاف شده و می‌توان داخل آن را دید تا وقتی که با یک حرکت پا می‌توان بدون نیاز به دست درب یخچال را باز کرد. این ویژگی‌ها چکیده‌ای از نوآوری و طراحی بصری است که در عین تازه نگه داشتن غذا، حس خلاقیت و الهام‌بخشی را در آشپزخانه جاری می‌کند.

2018-LG-SIGNATURE-Washer-Dryer

لباسشویی LG SIGNATURE – حس کنید تا باور کنید

معمولا در ساخت ماشین لباسشویی خیلی به طراحی آن توجهی نمی‌شود و معمولا فقط به عملکرد آنها توجه شده آنها را در گوشه‌ای در رخت‌شوی‌خانه به دور از چشم‌ها نگه‌داری می‌کنند. با این حال، لباسشویی LG SIGNATURE TWINWASH  از جوهره عملکرد لباسشویی الهام گرفته و به گونه‌ای طراحی شده تا حس خاصی را منتقل کند. طراحی ساده، ارگونومیک و متناسب این لباسشویی، کمال و پیچیدگی را به نمایش می‌گذارد. این لباسشویی بدون هیچ زحمتی با فضای خانه هماهنگ شده و جلوه‌ای بی‌انتها به هر محیطی می‌دهد و در عین حال به خاطر فناوری Centum SystemTM  ال‌جی در سکوت کامل به کار خود ادامه می‌دهد.

محصولات پریمیوم و پیشرفته LG SIGNATURE با فکر طراحی شده‌‌اند تا در عین حالی که از لحاظ طراحی منحصربه‌فرد هستند، به جوهره کاربردی محصول هم وفادار باشند و تجربه زیبایی که همه انسان‌ها به دنبال آن هستند را ارائه دهند. به تصویر کشیدن جوهره، منبع الهام‌بخش پشت فلسفه برند LG SIGNATURE است. با از میان برداشتن المان‌های غیرضروری، برند LG SIGNATURE پیشرفته‌‌ترین فناوری را در قالبی زیبا و ساده عرضه می‌کند. همچنین طراحی خاص و استثنایی این محصولات، هدف اصلی و کاربردی بودن آن را تقویت می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید