۰۱ آبان ۱۳۹۷

با مایکروویو نئوشف ال‌جی، هر چه می‌توانید فست‌فود خانگی و سالم بخورید!

ساختن غذای خانگی وقت‌گیر است و در این جامعه پرمشغله پیدا کردن وقت آزاد غنیمت است. به علاوه هر کاری کنیم بچه‌ها عاشق فست فود هستند و نمی‌توان آن‌ها را کاملا از خوردنش منع کرد. این عوامل باعث شده تا خانواده‌ها سر یک دوراهی سخت قرار بگیرند. دو راهی خاصی که ال‌جی جوابی مناسب برایش پیدا کرده است.

سری جدید مایکروویوهای ال‌جی به اسم NeoChef به فناوری نوآورانه هیتر نوری ذغالی (Charcoal Lighting Heater) تجهیز شده که قابلیت‌های آشپزی در خانه را بهبود داده است. با عملکرد همزمان مایکروویو و فر، استفاده مایکروویو ساده‌تر شده و نسبت به مایکروویوهای قدیمی انعطاف‌پذیری بیشتری را در آشپزی می‌دهد. این قابلیت‌های به‌روز باعث می‌شود غذاها سه برابر سریع‌تر و در عین حال خوشمزه‌تر طبخ شوند و کیفیت غذا مانند غذای طبخ‌شده در اجاق‌های سنتی باشد.

مایکروویو جدید ال‌جی با قابلیت هیتر نوری ذغالی ، هم راحتی را به ارمغان می‌آورد و هم باعث می‌شود غذاها خوش طعم‌تر شوند. این فناوری منحصر‌به‌فرد از میله‌های ذغالی که جریان سریعی از گرمای شدید را به عمق غذا می‌فرستند، بهره می‌برد که نه تنها غذاها را سریع‌تر آماده می‌کند بلکه به دلیل انتشار سریع گرما، سطح خارجی غذا را در حالی برشته می‌کند که داخل آن آبدار باقی می‌ماند. همچنین به کمک این تکنولوژی با کاهش زمان پخت، مصرف انرژی به صورت بهینه‌ای خواهد بود. این فناوری با کاهش چربی‌های غیرضروری باعث می‌شود تا غذا سالم‌تر از همیشه باشد.

2724a70b8b943320c96d7ac0c5af02a3_XL

به علاوه شرکت ال‌جی قابلیت پخت فست‌فود خانگی را نیز به منوی طبخ خودکار NeoChef افزوده است. این مدل تنها محصول بازار ایران است که قادر است غذاهای سنتی ایرانی نظیر قورمه‌سبزی، قیمه و کشک بادمجان را با منوی خودکار طبخ کند. پخت غذاهای خوشمزه و لذیذ اکنون دیگر ساده و آسان است.

مجموعه لوازم  پیشرفته پخت‌وپز ال‌جی باعث می‌شود غذایی با کیفیت پخت بی‌نظیر و طعمی به یادماندنی آماده کنید. غذایی که همه افراد خانواده و دوستان را گرد هم می‌آورد و به علاوه همیشه مواظب سلامتی شماست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید