۰۶ آبان ۱۳۹۷

توصیه ال‌جی به شما برای فرار از دچار شدن به نشانگان بیماری ساختمان

حس می‌کنید بیمارید اما علائم بیماری خاصی در شما بروز نکرده؟ آیا از صبح تا غروب خود را در محل کار یا خانه سپری می‌کنید و گاهی احساس بیمار شدن سرتاپای شما را فرا می‌گیرد یا مدام حس می‌کنید باید به دکتر مراجعه کنید؟ اگر پاسخ این سؤال را نمی‌دانید، پس حتماً تا کنون چیزی در مورد نشانگان بیماری ساختمان نشنیده‌اید.

ما به شما اکیداً توصیه می‌کنیم از هوای تازه و تمیز با فیلتراسیون چهارمرحله‌ای پیشرفته در ال‌جی Air Bus لذت ببرید. کودکانمان برای رشد و پویایی، بیش از هر چیزی به سلامت هوای محیط نیاز دارند. با پاکیزه نگه داشتن هوا، زمینه فعالیت‌های ورزشی و سلامت فرزندانمان را فراهم کنیم.

دستگاه تصفیه هوای Air Bus ال‌جی به سیستم فیلتراسیون پیشرفته‌ای مجهز است:

  1. فیلتر اولیه کرک حیوانات خانگی، کپک‌ها و ذرات بزرگ گرد و غبار را جذب می‌کند. ۳ لایه محافظ ذرات بزرگ موجود در هوا را به شیوه‌ای کارامد از بین می‌برد و از فیلترهای دیگر محافظت می‌کند.
  2. فیلتر دوم که یک فیلتر ضدحساسیت است میکروب‌های حساسیت‌زا، اجساد مایت‌ها و گرده‌ها را جذب می‌کند. این لایه مواد حساسیت‌زا را با استفاده از آنزیم پروتئینی K و از طریق شکستن ترکیب پروتئینی آنها جذب و آنها را از هم متلاشی می‌کند.
  3. فیلتر سوم فیلتر بوزدا است که بوی غذا و دود را از بین می‌برد. این فیلتر از کربن، بایوآنزیم و پلاتینیوم پوشانده شده است و به سرعت بوهای شیمیایی و بوی خانه را از بین می‌برد؛ چیزهایی مثل فرمالدئید ناشی از نشانگان بیماری ساختمان.
    نکته: نشانگان بیماری ساختمان به شرایطی در یک ساختمان گفته می‌شود که ساکنین آن نشانه‌هایی از بیماری‌هایی را دارا هستند که به سپری کردن زمان زیاد در آن ساختمان نسبت داده می‌شود اما بیماری خاصی را به سبب آن نمی‌توان نام برد. معمولاً وجود اشکال در گرمایش، تهویه و تهویه ‌مطبوع از مهمترین عوامل ایجاد این بیماری است. از دیگر عوامل می‌توان خروج گازها از مواد ساختمانی استفاده شده در ساختمان، ترکیبات آلی فرار، کپک، خروج نامطلوب مولکول‌های ازون تولید جانبی دستگاه‌های اداری، مواد شیمیایی صنعتی و کم هوا دادن اتاق نام برد.
  4. فیلتر چهارم یا فیلتر هپا ویروس‌ها، باکتری‌ها، ذرات گردوغبار و کپک‌های قارچی و شن‌های زرد را جذب می‌کند. این فیلتر یک فیلتر قوی برای باکتری‌ها و ویروس‌های بزرگ‌تر از ۳ میکرون است و ۹۹٫۹۷ درصد ویروس آنفولانزای نوع A را که به H1N1 موسوم است تنها ظرف ۵ دقیقه از بین می‌برد.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید