۱۳ آبان ۱۳۹۷

طراحی استادانه‌ و زیبا در آشپزخانه توکار SIGNATURE KITCHEN SUITE ال‌جی

نمایشگاه IFA امسال در برلین آلمان میزبان آشزخانه لوکس SIGNATURE KITCHEN SUITE ال‌جی بود که مخصوص بازار اروپا طراحی شده است.

در این مجموعه زیبا و مدرن لوازم آشپزخانه پیشرفته و ممتازی به کاری رفته است که رضایت کاربران فهیم اروپایی را جلب کرده و مطابق با سبک زندگی مدرن و پیچیده آنها باشد.

آشپزخانه SIGNATURE KITCHEN SUITE ال‌جی در بیرون از سالن ۱۸ به شکل یک باغ شناور در شهر طراحی شده که با محیطی کاملاً تعاملی و آموزنده و عمیق جزییات هر کدام از اعضای این مجموعه را به نمایش می‌گذارد.

LG SIGNATURE KITCHEN SUITE_Refrigerator & Wine Cellar

تبحر پیشگامانه در صنعت، دانش فنی و طراحی برتر ال‌جی در تولید محصولات این مجموعه به کار گرفته شدند. از آنجا که بسیاری از آشپزخانه‌های اروپا کوچک و جمع و جور هستند این لوازم خانگی نیز به گونه‌ای طراحی شدند که از فضا به طور خلاقانه و کارامدی استفاده شود. رقابتی بودن در بازار لوازم آشپرخانه توکار یکی از عوامل مهم در راهبرد کسب و کار ال‌جی به دلیل موقعیت قوی اروپا در بازار لوازم خانگی ممتاز است. آشپرخانه توکار ال‌جی SIGNATURE KITCHEN SUITE اواخر امسال وارد بازار ایتالیا و سپس وارد دیگر بازارهای اصلی این منطقه می‌شود.

LG SIGNATURE KITCHEN SUITE_Oven

آشپزخانه توکار SIGNATURE KITCHEN SUITE تجسمی از روح استادانه، طراحی مبتکرانه، عملکرد عالی، کاربرد پیشرفته و سرویس ممتاز و درجه یک است. به دلیل عرضه این آشپزخانه در اروپا، ال‌جی با همکاری کارشناسان نامی ایتالیایی و متخصص طراحی آشپزخانه نظیر Valcucine و Arclinea همکاری کرده است که ترکیبی بی عیب و نقص از ظاهر و کارایی را ایجاد کند. نتیجه این همکاری تحقق مفهوم مینیمالیست، مخفی کردن جزییات و کنترل و هدایت خودکار لوازم خانگی توکار در آشپزخانه جدید ال‌جی است.

LG SIGNATURE KITCHEN SUITE_Wall Oven

در مجموعه آشپزخانه توکار SIGNATURE KITCHEN SUITE بسته کاملی از لوازم خانگی نظیر فر، گاز القایی یا رومیزی، یخچال، ماشین ظرفشویی، دستگاه اسپرسو و بار نوشیدنی گنجانده شده است.

LG SIGNATURE KITCHEN SUITE_Dishwasher

به عنوان مثال، امکانات پیشرفته فر توکار SIGNATURE KITCHEN SUITE مشتریان اروپایی را حسابی شگفت‌زده می‌کند. این قابلیت‌های پیشرفته شامل طبخ غذاهای سالم و خوشمزه با سیستم بخارپز و کانوکشن، ProHeat برای توزیع یکنواخت حرارت در سرتاسر فر و Speed Clean برای تمیز کردن ساده و سریع لکه‌های بر جای مانده غذاهاست.

LG SIGNATURE KITCHEN SUITE_Cooktop

قابلیت اتصال هوشمند وای-فای به لوازم خانگی SIGNATURE KITCHEN SUITE امکان سازگاری کامل با پلت‌فرم‌های هوش مصنوعی مانند دستیار گوگل و آمازون الکسا را می‌دهد. اتصال هوشمند به کاربران امکان می‌دهد تا از راه دور کارهای خود را انجام دهند؛ مثلاً از طریق برنامه‌های کاربردی نظیر Innit و SideChef دستور طبخ غذای خاصی را جست‌وجو کنند؛ این دستور غذا را مستقیماً برای فر توکار ارسال کرده تا فر از راه دور فرایند پیش گرمایی را شروع نماید، حالت طبخ مناسب را تنظیم و تمام کارهای آشپزخانه را تحت نظارت داشته باشد.

LG SIGNATURE KITCHEN SUITE_Package 2

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید