۲۱ آبان ۱۳۹۷

فرار از حساسیت‌های پاییزی با ماشین لباسشویی ال‌جی

فصل حساسیت هنوز تمام نشده و باید مراقب باشید زیرا همچنان مواد حساسیت‌زا در کمین شما نشسته‌اند و مدت زمان بیشتری در خانۀ شما سکنی می‌گزینند.

شما می‌توانید با چند راهکار ساده مواد حساسیت‌زای شرور را از خودتان دور کنید.

ال‌جی به شما ۱۰ نکتۀ مفید می‌گوید و کمک می‌کند که لوازم خانگی ال‌جی خود را برای مبارزه با حساسیت بهینه کنید:

 –        دمای ۶۰ درجه برای از بین بردن کرم‌های ریز در گردوغبار خانگی لازم است. همۀ ماشین لباسشویی‌های ال‌جی این امکان را دارند که در این دما لباس را بشویند. علاوه بر این، انتخاب برنامه‌های شست‌وشوی ال‌جی می‌تواند بخار را نیز به چرخه وارد کند. بخار می‌تواند راحت‌تر از آب به الیاف نفوذ کند و این به دلیل اینکه از اجزای ریزی تشکیل شده است تا ۹۹٫۹۸% می‌تواند مواد حساسیت‌زایی مانند کرم‌های ریز گردوغبار و موی حیوانات را از بین ببرد.

–        هر ماه، ماشین خالی خود را با درجۀ حرارت بالا به کار بیاندازید تا باقی ماندۀ انواع قارچ و مواد شوینده از بین برود. بسیاری از لباسشویی‌های ال‌جی قابلیتی به نام Tub Clean دارند. به همین سادگی!

–        بعد از استفاده، کشوی مواد شوینده، شیشۀ لباسشویی و درزگیر لاستیکی را برای پیشگیری از تشکیل قارچ و نفوذ آن به داخل ماشین خشک کنید.

–        پرده‌های خود را هر سه ماه یک بار بشویید. پرده‌ها مأمن گردوغبار هستند. هر چه سنگین‌تر باشند برای موجودات و مواد حساسیت‌زا (که تا ۳ ماه بعد از فصل حساسیت باقی می‌مانند) خوش‌نشین و دلپذیرتر هستند.

–         برای کسانی که حساسیت‌های طولانی دارند و به حیوانات خانگی حساس هستند، از نشستن سگ و گربه روی کاناپه (هرچقدر هم که دوست‌داشتنی باشند) خودداری کنید و جای خواب حیوانات را حداقل با حرارت ۹۰ درجه (با تزریق TrueSteam) بشویید.

1f7972c9-1d09-49c2-9a87-42ebfdbcbfb1

–        روکش کاناپه را به طور مرتب بشویید. اگر می‌خواهید کاناپۀ خود را عوض کنید، کاناپه‌های چرمی کمتر مستعد حفظ مواد حساسیت‌زا و مأوا گزیدن کرم‌های ریز خانگی هستند.

–        دستمال‌های مرطوب را بعد از شست‌وشو در جالباسی نیاندازید.

–        هر روز، کف خانه و فرش‌ها را جارو کنید. برای راحتی بیشتر، جاروبرقی روباتیک مانند ال‌جی HOM-BOT Square می‌تواند برنامه‌ریزی شود تا هر روز در ساعت مشخصی خانه را تمیز کند. برس‌های اضافی و شکل مربعی این جاروبرقی HOM-BOT به شما اطمینان می‌دهد که به تمام گوشه‌ها به طور مؤثری نفوذ می‌کند.

–        اسباب‌بازی‌های نرم باید با مواد شویندۀ غیرزیستی یا شوینده‌های مناسب پوست حساس در دمای بالاتر از ۶۵ درجه شسته‌ شوند. اگر دمای کمتری مورد نیاز است، یک شبانه روز اسباب بازی را در فریزر بگذارید تا باکتری‌ها کشته شوند.

–        به طور مرتب، یخچال فریز خود را تمیز کنید و توجه بیشتری به گوشه‌ها داشته باشید. درزگیر درب و واشرها را فراموش نکنید؛ زیرا این مکان‌ها جایی مناسب برای تجمع باکتری است و لاستیک‌ها ممکن است از شکل خود خارج و لکه‌دار شوند. محصولات سردساز ال‌جی به BioShield مجهز هستند. این مواد ضدمیکروب از رشد قارچ پیشگیری می‌کنند.

ثابت شده است که ماشین لباسشویی TrueSteam ال‌جی مواد حساسیت‌زای بیشتری نسبت به ماشین لباسشویی‌های معمولی دور می‌کند و توسط بنیاد حساسیت بریتانیا مورد تحسین قرار گرفته‌اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید