۲۲ آبان ۱۳۹۷

همه چیز درباره‌ی ال‌جی V40 ThinQ و پنج دوربین شگفت‌انگیزش

قسمت چهارم: تغییر تصویر پس‌زمینه

در سه بخش گذشته از آموزش‌های چندقسمتی وبلاگ ال‌جی، به معرفی نمای پنج‌گانه و نمای سه‌گانه، کادربندی خودکار با هوش مصنوعی و نمای سینمایی در ال‌جی V40 ThinQ پرداختیم. در این قسمت، می‌خواهیم نحوه تغییر پس‌زمینه عکس‌ها یا Backdrop را به شما آموزش دهیم تا بتوانید عکس‌های حرفه‌ای شبیه استودیوهای عکاسی بگیرید.

تغییر تصویر پس‌زمینه برای خلق حالت‌های مختلف

قابلیت هوشمندانه Backdrop به کاربران امکان می‌دهد تصویر پس‌زمینه خود را در زمان ثبت پرتره با استفاده از دوربین‌های عقب یا جلوی ال‌جی V40 ThinQ تغییر دهند. شما می‌توانید فوکوس، روشنایی، میزان نوردهی و افکت‌های مات‌کننده پس‌زمینه را تغییر داده یا فقط یک رنگ خاص و ساده به پس‌زمینه خود بدهید و آنها را شبیه تصاویری کنید که در عکاسی می‌گیرید.

البته، 5 افکت جالب هستند که تصاویر شما را بیشتر شبیه تصاویر استودیوهای عکاسی می‌کنند. این افکت‌ها شامل Natural، Softbox، Contour، Stage، Stage Black & White هستند که می‌توان با کمک آنها تصاویر پرتره را روشن‌تر، صاف‌تر یا دراماتیک‌تر کرد. از میان تنوع بالایی از رنگ‌های ساده پس‌زمینه نیز می‌توان یکی را انتخاب کنید و تصویر خود را برجسته‌تر جلوه دهید.

برای استفاده از این قابلیت جالب، برنامه دوربین را باز کنید و گزینه Backdrop را انتخاب کنید. سپس، با استفاده از نوار Settings رنگ پس زمینه را به دلخواه تغییر دهید. حالت کلید شاتر را بزنید تا عکس گرفته شود و در مرحله آخر گزینه Save را انتخاب کرده تا تصویر را در در گالری ذخیره کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید