۳۰ آبان ۱۳۹۷

کارخانه ساخت پنل‌های تلویزیون OLED ال‌جی؛ با تمام قوا در حال فعالیت

طبق پیش‌بینی مرکز تحقیقات بازار IHS Markit در 19 نوامبر، تقاضای جهانی برای پنل‌های تلویزیون اولد (OLED) افزایش پیدا می‌کند و از 2.9 میلیون در سال جاری به 6.7 میلیون در سال 2020 خواهد رسید.

در حال حاضر، شرکت LG Display تنها سازنده پنل اولد در دنیاست که با موفقیت توانسته پنل تلویزیون اولد را به فروش برساند. به گفته یکی از محققان بازار، شرکت LG Display تمام قوای کارخانه پنل اولد خود را به کار گرفته است.

شرکت ال‌جی دیسپلی با علم بر رشد تقاضای پنل‌های تلویزیون اولد کسب و کار تلویزیون اولد خود را در سه ماهه سوم امسال افزایش داد.  به گزارش مرکز تحقیقاتی IHS Markit، فروش پنل‌های تلویزیون این شرکت از سال گذشته که 1.7 میلیون دستگاه بوده، 70 درصد رشد داشته است. این رقم بالا در حالی است که فقط 200 هزار پنل در سال 2013 (زمان معرفی این پنل برای اولین بار) فروخته شد.

lg-display-paju-f

شرکت ال‌جی دیسپلی به کسب و کار اولد خود اطمینان زیادی دارد. این شرکت تصمیم دارد سهم محصولات اولد خود را در فروش کل از 10 درصد در حال حاضر به 40 درصد در سال آینده برساند که رسیدن به چنین فروشی نیازمند سرمایه‌گذاری 16 هزار میلیارد وونی ال‌جی است.

ال‌جی دیسپلی انتظار دارد فروش پنل‌های اولد بر طبق نیازهای مشتریان سرعت بیشتری داشته باشد. هم اکنون، پنل‌های اولد در خط تولید ال‌جی دیسپلی در پاژو، نزدیک سئول، ساخته می‌شوند. این غول تولیدکننده نمایشگر قرار است در نیمه دوم سال آینده پنل‌های اولد را در گوآنژوی چین به تولید انبوه برساند.

شرکت ال‌جی دیسپلی تبدیل خط تولید نسل هشتم LCD به خط تولید OLED را نیز در کارخانه پاژو در دستور کار قرار داده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید