۰۱ آبان ۱۳۹۷

ال‌جی +V30؛ یک تلفن هوشمند سبک، خوش‌دست و جذاب

ال‌جی +V30 با خطوط یکپارچه و قرینه با نسبت صفحه ۲:۱ به آسانی در دست شما قرار می‌گیرد و شما را جذب خود می‌کند.

لایه رویی برجسته دستگاه از آن در برابر لکه محافظت می‌کند، این گوشی دارای گواهی IP68 است و آزمایش سقوط از ارتفاع استاندارد نظامی ایالات متحده (MIL STD-810G) را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

01_V30_Balanced-design

صفحه نمایش ۶٫۰ اینچ QHD+ OLED FullVision
صفحه نمایش بزرگتر، بدنه کوچکتر؛ پیکسل‌های ال‌جی +V30 همه را شگفت‌زده می‌کند. صفحه ‌نمایش OLED انقلابی ال‌جی از پلاستیک دارای انعطاف‌پذیری بیشتر با دقت رنگ بی‌نظیر بهره می‌برد. صفحه نمایش ۶ اینچ ال‌جی +V30 با ترکیب فناوری FullVision باعث واقعیت ‌بخشیدن به تجربه بصری شما می‌شود.

02_V30_Oled-fullvision-display

لنزهای کریستالی شفاف F1.6
دریافت نور بیشتر را با ال‌جی +V30 تجربه کنید؛ دریافت نور بیشتر برای ثبت عکس‌های شفاف‌تر و روشن‌تر با ال‌جی +V30 ممکن می‌شود. لنزهای گلس F1.6 گوشی ال‌جی +V30 به طور شگفت‌انگیزی دامنه دینامیک و قابلیت‌های دستگاه در نور کم را بهبود می‌بخشد. ثبت عکس بی‌نقص در هر محیطی.

03_V30_Crystal-clear-lens

حالت ویدئو سینمایی
با ثبت صحنه‌های حرفه‌ای مانند فیلم‌ها در ال‌جی +V30 کارگردان خود باشید؛ حالت ویدئو سینمایی رنگ‌های درخشان‌تر و دامنه دینامیک وسیع‌تری ایجاد می‌کند، درست مانند فیلم واقعی. همچنین پروفایل LG-Cine LOG و حسگر HDR10 باعث ساخت صحنه‌هایی با سبک‌ دراماتیک فیلم، برای ساخت خط داستانی همانند فیلم واقعی می‌شود.

04_V30_Cine-video-mode

افکت سینمایی

انتخاب از بین ۱۵ افکت سینمایی برای غنی ساختن داستان‌سرایی شما با رنگ‌های حرفه‌ای و دراماتیک که باعث جذاب‌تر شدن داستان‌های شما می‌شود. هر افکت با همکاری رنگ‌پردازان متخصص طراحی شده است.

04_V30_Cine-video-mode_sub

بزرگنمایی نقطه‌ای
ال‌جی +V30 کنترل بزرگنمایی کامل ا در دست می‌گیرد. نور، دوربین، بزرگنمایی! سرعت بزرگنمایی از پیش تنظیم شده، مکان و حرکت برای ثبت تصویری مشابه فیلم‌های سینمایی. بزرگنمایی نقطه‌ای کنترل‌ شده و ملایم به شما اجازه می‌دهد ویدئوهایی مانند فیلم‌های هالیوودی ثبت کنید. فقط با لنز استاندارد.

05_V30_Point-zoom

دوربین‌ها با زاویه دید گسترده
ثبت تصاویر بزرگتر را با ال‌جی +V30 تجربه کنید. ثبت تصاویر زاویه دید گسترده با اعوجاج کمتر گوشه‌ها. دو دوربین اصلی دارای یک لنز ۱۶ مگاپیسکل و یک لنز ۱۳ مگاپیکسل زاویه دید گسترده، مناسب برای عکس‌های گروهی یا مناظر است. بعلاوه، دوربین ۵ مگاپیکسل جلو به شما کمک می‌کند همه را در یک قاب قرار داده و سلفی بگیرید.

06_V30_Wide-angle-cameras_D

ضبط ویدئوی Hi-Fi
ویدئوهای فوق‌العاده و صدای شگفت‌انگیز تجربه استفاده از ال‌جی +V30 را صدچندان میکند. ضبط صدای Hi-Fi با کیفیت در هر کجا که می‌روید! از گیرنده مستقیم LG V30 به عنوان یک میکروفن باکیفیت برای ضبط صدای فوق‌العاده، صاف و بدون نویز، حتی در محیط‌های پرسروصدا و شلوغ استفاده کنید.

07_V30_Hi-fi-video-recording

مبدل دیجیتال به آنالوگ – Hi-Fi Quad DAC
لذت جزئیات زندگی با ال‌جی +V30 ممکن می‌شود. درست مانند اینکه کنسرت خصوصی خود را داشته باشید. پخش مبدل دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi گوشی LG V30 به شما اجازه می‌دهد از موسیقی‌های قوی، کامل و مانند اجرای زنده لذت ببرید. از شفافیت شگفت‌انگیز با فرمت‌های فایل کاملی لذت ببرید که به شما اطمینان می‌دهند که هیچ ضربی را از دست ندهید.

08_V30_Hi-fi-quad-dac_D

تنظیمات از پیش اعمال شده صوتی

تنظیمات از پیش اعمال شده صوتی به صورت حرفه‌ای برای بهبود موسیقی شما تنظیم شده‌اند، درست همان‌طور که دوست دارید. تنظیمات از پیش اعمال شده را از بین Live ،Detailed ،Enhanced و Bass انتخاب کنید تا موسیقی را در سطح دیگری تجربه کنید.

09_V30_Premium-listening_sub01

فیلتر دیجیتال

فیلترهای دیجیتال باعث تقویت صدا می‌شود تا صدای عمیق‌تر، طبیعی‌تر و شفاف‌تری ارائه دهند و باعث شوند صدای موسیقی شما بیشتر، بهتر و چندبعدی‌تر پخش شود.

09_V30_Premium-listening_sub02

فناوری تشخیص چهره / صدا
ال‌جی +V30 همیشه می‌داند شما هستید. فناوری تشخیص چهره بهبود یافته LG V30 در باز کردن سریع‌تر و آسان‌تر تلفن بدون کشیدن انگشت یا وارد کردن رمز، به شما کمک می‌کند. در عین حال، فناوری تشخیص صدای بهبود یافته این گوشی می‌تواند صدای شما را تشخیص داده و طوری تنظیم شود که تنها به صدای شما واکنش نشان دهد، امری که باعث می‌شود دستیار گوگل دقیق‌تر، ایمن و بی‌نقص شود.

10_V30_Voice-face-recognition_D_v1

فناوری تشخیص صدا

LG V30 نه‌ تنها صدای شما را تشخیص می‌دهد، بلکه پیش از قفل‌گشایی خودکار، به دقت به لغات کلیدی ۳ تا ۵ سیلابی که تولید کرده گوش می‌دهد. این قابلیت که توسط فناوری رابط کاربری صوتی Qualcomm Aqstic پشتیبانی می‌شود همواره فعال و آماده پاسخگویی شماست، اما در عین حال به باتری بسیار کمی نیاز دارد.

10_V30_Voice-face-recognition_sub01

فناوری تشخیص چهره

حتی زمانی که صفحه نمایش روشن نیست، تشخیص چهره‌های آشنا توسط LG V30 به سرعت انجام می‌شود. حتی نیازی به لمس دکمه پاور نیست، فقط کافی است دوربین را به سمت صورت خود بگیرید تا قفل تلفن باز شود.

10_V30_Voice-face-recognition_sub02

نوار شناور
ال‌جی +V30 دسترسی آسان به شما می‌دهد. از دسترسی و کنترل بهتر لذت ببرید. نوار شناور سفارشی‌سازی با دسترسی آسان را بدون پرت کردن حواس شما از وظایف فعلی ارائه می‌دهد. برنامه‌های موردعلاقه خود را وارد کنید، آنها را در صفحه جابجا کرده و فورا به موسیقی، اعلان‌ها، مخاطبین و سایر موارد دسترسی پیدا کنید.

11_V30_Floating-bar

Haptic؛ لمس با حس کلید واقعی
از بازخورد لرزشی برای دقت بیشتر استفاده کنید. بازخورد لرزشی باعث تبدیل خریدهای اینتزنتی، تنظیم دقیق دوربین و اعلان‌ها به تجربه‌ای کامل می‌شود.

12_V30_Haptic

Google Assistant؛ دستیار گوگل شما
دستیار گوگل باعث آسان شدن زندگی همه شده است. دریافت پاسخ، مدیریت وظایف، پیدا کردن عکس‌ها و رزرو کردن. برای شروع، بگویید «OK Google».

13_V30_Google-assistant

با دستیار گوگل خود در LG V30 آشنا شوید
دستیار گوگل بی‌وقفه در LG V30 اجرا می‌شود و آماده کمک به شما به روش‌های گوناگون است. با این دستیار شخصی دیگر تنها نخواهید بود.

13_V30_Google-assistant_SUB_v1

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید