۳۰ آبان ۱۳۹۷

ال‌جی Watch W7؛ اولین ساعت هوشمند آنالوگ-دیجیتال ال‌جی

ال‌جی Watch W7 اولین دستگاه پوشیدنی ال‌جی است که با سیستم عامل جدید Wear OS از پلت‌فرم گوگل پشتیبانی می‌کند.

این محصول برای آنهایی طراحی شده است که هم برای ظاهر سنتی ساعت آنالوگ ارزش قائلند و هم در آرزوی بهره‌مندی از امکانات راحت یک ساعت هوشمند متصل به سر می‌برند.

LG-Watch-W7-002

ال‌‌جی Watch W7 با همکاری شرکت سوییسی Soprod SA با دقت بالای حرکت کوارتز و عقربه‌های فیزیکی ساخته شده که در بدنه استیل ضدزنگ این محصول تعبیه شده است. این ساعت هوشمند امکانات هوشمند و مکانیکی را با هم در یک ساعت مچی ترکیب کرده تا به Watch W7 گزینه‌های قدرتمند منحصربه‌فردی بدهد.

LG-Watch-W7-001

باتری ساعت هوشمند ال‌جی Watch W7 در حالت full operation mode  با یک بار شارژ می‌تواند دو روز دوام بیاورد و در حالت analog-only mode قادر است سه تا چهار روز کار کند. وقتی ساعت در حالت mechanical watch-only mode باشد امکانات هوشمند غیرفعال می‌‌شود و ساعت شما تا ۱۰۰ روز یا بیش از سه ماه بدون شارژ مجدد کار خواهد کرد.

عقربه‌های آنالوگ علاوه بر نشان دادن زمان دقیق، اطلاعات بیشتری نظیر ارتفاع‌سنج، فشارسنج، کرونومتر، تایمر و جهت‌های قطب‌نما را نمایش می‌دهد. از آنجا که این محصول بر پایه سیستم عامل Wear OS گوگل اجرا می‌شود به هزاران شیوه گوناگون قابل سفارشی شدن است. همچنین، صفحه‌های منحصربه‌فردی دارد که به صورت آنلاین در دسترس هستند. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند ال‌جی Watch W7 با همه بندهای استاندارد ۲۲ میلی‌متری سازگاری دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید