۲۸ آبان ۱۳۹۷

امکانات هوش مصنوعی در دوربین ال‌جی V40 ThinQ

ال‌جی دوربین V40 ThinQ را قدرتمندتر با کاربری ملموس‌تر و ساده‌تر از همیشه کرده تا بهترین رنگ، کادربندی، تراز سفیدی و سرعت شاتر را برای مشتریان به ارمغان آورد.

قابلیت جدید AI Composition یا کادربندی هوشمند در دوربین AI CAM مجهز به هوش مصنوعی درست روی امکانات هوش مصنوعی ال‌جی V40 ThinQ انگشت می‌گذارد و می‌تواند نمای متفاوت‌تری نسبت به چیزی که خود کاربر گرفته را پیشنهاد بدهد و ثبت کند. قابلیت تراز سفیدی خودکار با هوش مصنوعی یا AI Auto White Balance به صورت خودکار دمای رنگ را در موقعیت‌های نوری مختلف تنظیم کرده و شاتر هوش مصنوعی (AI Shutter) سرعت مناسب شاتر را انتخاب می‌کند؛ این قابلیت مخصوص زمانی است که دوربین سعی دارد از سوژه‌های متحرک و پرسرعت عکس بگیرد.

قابلیت‌های جدید دیگر Cine Shot (تصویر سینمایی)، ۳D Light Effect (جلوه نور سه‌بعدی)، Makeup Pro (آرایشگر حرفه‌ای)، Custom Backdrop (پشت صحنه سفارشی)، My Avatar (آواتار من) و AR Emoji (ایموجی‌های واقعیت مجازی) هستند که تجربه عکاسی با ال‌جی V40 ThinQ را به مرحله جدیدی ارتقا می‌دهند.

قابلیت Cine Shot خلق سینماتوگراف یا تصاویر متحرک را فوق‌العاده ساده و سرگرم‌کننده می‌کند. فقط کافیست یک ویدیوی کوتاه با هر یک از سه لنز این تلفن هوشمند خلق کرده و فضا را با کمک یک انگشت رنگ کنید تا ببینید نتیجه این اتفاق شما را چطور شگفت‌زده می‌کند.

V40-ThinQ-Camera-Image-04

قابلیت جلوه نور سه‌بعدی تون تصویر را تغییر می‌دهد تا تصویر نهایی حرفه‌ای‌تر به نظر برسد.

با قابلیت آرایشگر حرفه‌ای نیز می‌توانید با چهره‌های مختلف از خودتان عکس بگیرید یا با پس‌زمینه سفارشی کل تصویر پشت صحنه را در زمان ثبت سلفی تغییر دهید.

آنهایی که عاشق واقعیت مجازی هستند هم می‌توانند ایموجی‌های شخصی خود را با استفاده از My Avatar و AR Emoji و چهره خود کاربر یا یکی از شخصیت‌های موجود به اشتراک گذارند.

V40-ThinQ-Camera-Image-07

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید