۱۹ آبان ۱۳۹۷

جوایز و افتخارات ال‌جی در نمایشگاه CES 2019

تلفن هوشمند ال‌جی V40 مجهز به 5 دوربین بهترین جوایز نوآوری را برد.

انجمن فناوری مشتری (CTA) ال‌جی الکترونیکس را به دلیل داشتن نوآوری‌های چشمگیر و پیشرفته در زمینه فناوری و طراحی شایسته دریافت جوایز ابتکار CES 2019 دانست که در میان این جوایز عنوان “بهترین نوآوری” نیز چشمک می‌زند. تلفن‌های هوشمند پرچمدار، دستگاه‌های پوشیدنی، تلویزیون OLED، ساندبار و لوازم خانگی ال‌جی نیز چندین افتخار را از آن خود کرده‌‌اند.

این هفتمین سال متوالی است که تلفن‌های هوشمند و پرچمدار ال‌جی، تلویزیون OLED ال‌جی و لوازم خانگی ال‌جی همه جوایز ابتکار CES را کسب کرده‌اند؛ جوایز CES منبع معتبر و رسمی صنعت برای شناخت مبتکرانه‌ترین محصولاتی است که در نمایشگاه سالانه فناوری مشتری عرضه می‌شوند. ال‌جی بالاترین جایزه افتخارآمیز CTA، یعنی جایزه عنوان بهترین نوآوری CES، را برای تلفن هوشمند V40 ThinQ و ساندبار جدید و مبتکرانه ال‌جی کسب خواهد کرد. هر دوی این محصولات برنده قرار است در نمایشگاه CES 2019 معرفی شوند.

CES2019-Innovation-awards_Honoree

در صدر فهرست برندگان جوایز متعدد نوآوری در CES، نام تلفن هوشمند V40 ThinQ، G7 ThinQ و Watch W7 خودنمایی می‌کند. سایر محصولات ال‌جی که برنده جایزه نوآوری از CES 2019 شده‌اند ماشین‌های لباسشویی جدید و پیشرفته، تلویزیون‌های پیشرفته، سیستم‌های صوتی، کامپیوترها و محصولات دیگری هستند که در CES 2019 معرفی خواهند شد.

جوایز CES که با حمایت CTA و انجمن طراحان صنعتی امریکا اعطا می‌شود، پیشرفت‌های محصولات در زمینه طراحی و مهندسی فناوری را به نمایش می‌گذارد. این جوایز هر ساله توسط پنلی از طراحان، مهندسان و خبرنگاران زبده و حرفه‌ای انتخاب می‌شوند و محصولات مختلف را بر اساس معیارهای مختلفی از جمله ارزش کاربر، زیباشناختی، طراحی مبتکرانه، کیفیت و سهم محصولات در ارتقای کیفیت زندگی داوری می‌کنند.

فهرست کامل جوایز نوآوری CES 2019 ال‌جی، شامل محصول دیگری که برنده عنوان بهترین ابتکار شده است، همزمان با کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی در CES، در روز هفتم ژانویه 2019، در لاس وگاس اعلام خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید